۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۸۰۲۴
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد/

افزایش قیمت شیر دولتی منجر به کاهش خرید این محصول شده است

افزایش قیمت شیر در چند ماه اخیر و شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش مجدد این ماده غذایی منجر به کاهش تقاضا برای این محصول شده است.
افزایش قیمت شیر دولتی منجر به کاهش خرید این محصول شده است
به گزارش جهانبین‌نیوز، افزایش قیمت شیر در چند ماه اخیر و شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش مجدد این ماده غذایی سبب شده تا برخی از مردم و مغازه‌داران نسبت به این افزایش قیمت ناراضی باشند و مصرف آن در شهرکرد کاهش پیدا کند.

خبرنگار ما در گفت‌و‌گو با یکی از سوپرمارکت‌های شهرکرد، از میزان خرید شیر از سوی مردم سوال کرده است که وی در پاسخ به خبرنگار گفت: بی‎شک با افزایش قیمت هر کالایی شاهد کاهش خرید آن محصول هستیم و در چند ماه اخیر که قیمت شیر افزایش پیدا کردیم فروش ما نیز نسبت به گذشته کم شده است.


وی افزود: در حالی که قبل از افزایش قیمت شیر ما روزانه 40 تا 50 پاکت شیر دولتی می‌‏فروختیم اما پس از افزایش قیمت به طور میانگین روزانه 10 پاکت شیر می‏‌فروشیم.

این مغازه‌دار تصریح کرد: چنانچه شیر مجددا دچار افزایش قیمت شود این محصول از سبد موادغذایی بسیاری از مردم حذف می‎شود.


یکی از توزیع‌کنندگان شیر در شهرکرد هم با اشاره به پیامدهای افزایش قیمت شیر، گفت: تقاضای بسیاری از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برای شیر دولتی کم شده و برای سفارش شیر به ندرت با ما تماس می‌گیرند.

وی افزود: با افزایش قیمت شیر تقاضاها هم کاهش پیدا کرده است.

یکی از همشهریان نیز با اشاره به افزایش قیمت شیر، گفت: پس از افزایش قیمت و فاش شدن خبر استفاده از روغن پالم در شیرها و مواد لبنی سعی کردیم شیر موردنیاز خود را از مغازه‌های محلی تهیه کنیم و کمتر از شیرهای دولتی استفاده می‌کنیم.


وی افزود: بی‌شک افزایش مجدد قیمت شیر، تقاضای مردم برای این ماده غذایی را کاهش می‎دهد و مردم رغبتی برای خرید آن نخواهند داشت.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۹:۳۴

15 Jan 2020