۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۹۱۲۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری؛

پیوند بین جانبازان و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر از گذشته می‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: پیوند بین جانبازان و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر از گذشته می‌شود و هرگز خدشه‌ای در آن وارد نمی‌شود.
پیوند بین جانبازان و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر از گذشته می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز،همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، همایش تجلیل از جانبازان شهرستان‌های شهرکرد، اردل و کیار در مجتمع رفاهی تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام  نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در این همایش اظهار داشت: پیوند بین جانبازان و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم‌تر از گذشته می‌شود و هرگز خدشه‌ای در آن وارد نمی‌شود.

وی در ادامه  با بیان مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی،افزود: کوتاه کردن دست مستکبران و طاغوتیان از انقلاب اسلامی، مطرح شدن اسلام ناب در سراسر جهانی که دشمنان در تلاش بودند آن را منزوی و ناکارآمد معرفی کنند و خوشبختانه شاهد بودیم دست اسلام اکنون در سراسر جهان به‌عنوان یک دین کارآمد معرفی شده است.

نکونام اضافه کرد: اسلام در بعد گرایش‌های معنوی و اخلاقی باتوجه به مشکلات در این حوزه، هم‌چنان بالنده است و مردم پایبندی بسیار خوبی نسبت به مسائل دینی دارند و دشمن نیز در تلاش است تا گرایش‌های معنوی را در بین مردم کم کند، اما خوشبختانه علی‌رغم کار دشمن شاهد حضور پرشور جوانان و سایر اقشار مردم در اجتماعات بزرگ دینی هستیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: محرومیت‌های بسیاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اما مشکلات موجود در کشور بدین معنا نیست که در ابعاد مختلف اقتصادی کاری در کشور صورت نگرفته، بلکه اشکالات موجود به علت ضعف و کم‌کاری برخی از مسؤولان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه استقلال در علم و دانش سلطنت‌آور است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در بعد علمی جایگاه ویژه‌ای در بین کشورهای جهان دارد، اما متأسفانه نگاه‌های تنگ‌نظرانه و بسته در کشور اجازه رسیدن به کارهای بزرگ را نداد.

نکونام اقتدار مردمی، سیاسی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: به‌علت این اقتدار امروز مورد تحریم کشورهای بیگانه قرار می‌گیریم و دشمنان با تحریم به‌دنبال گرفتن این اقتدار از جمهوری اسلامی هستند و گاهی در همین رابطه شاهد ضعف مسؤولان در برابر دشمن هستیم.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۷:۵۸

1 Jan 2020