۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۴۱۷۰
امام جمعه موقت شهر سامان:

دغدغه مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت حداکثري و برگزاري انتخابات سالم است

امام جمعه موقت شهر سامان با بيان اينکه نتخاباب و مسائل سياسي خارجي و داخلي کشور بسيار مهم بوده است ، ابراز کرد: مهم ترين محور سخنان رهبر اهميت مسائل اقتصادي و معيشتي ، لزوم فعاليت جدي مسئولان کشور و استفاده از ظرفيت هاي اقتصادي که يک نقطه کليدي و داراي اولويت در کشور است .
دغدغه مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت حداکثري و برگزاري انتخابات سالم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ،  امام جمعه موقت سامان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه دو ارديبهشت ماه مصادف با شهادت امام موسي کاظم ( ع) و اين ايام را خدمت شما عزيزان تسليت عرض مي کنم ، بيان داشت:بعضي ها معتقدند چون امام موسي کاظم (ع) بيشتر در زندان بودن کار خاصي انجام نداند ، اظهار داشت: امام موسي کاظم (ع) يک مبارز تشکيلاتي بود و افراد زيادي در افاق اسلام داشتن و داراي نقشه هاي فروان براي پياده کردن در حکومت و نظام اسلامي بود.

حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي در بيانات رهبري در مجمع فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي انتخاباب و مسائل سياسي خارجي و داخلي کشور بسيار مهم بوده است ، تاکيد داشت: مهم ترين محور سخنان رهبر اهميت مسائل اقتصادي و معيشتي ، لزوم فعاليت جدي مسئولان کشور و استفاده از ظرفيت هاي اقتصادي که يک نقطه کليدي و داراي اولويت در کشور است .

رضي با بيان اينکه انتخابات و برگزاري انتخابات سالم، امن و گسترده جايگاه مهمي در کشور دارد ، بيان داشت: يکي از دغدغه هاي مهم رهبر ، مشارکت حداکثري و برگزاري انتخابات سالم است.

وي با اشاره بر اينکه دشمن در تلاش است که ما را دچار اشتباه محاسباتي کند، عنوان کرد: يکي از عوامل مهم ايجاد اشتباه ، تهديد دشمن است و امريکا سال هاي سال است که ايران و مردم ايران را تهديد مي کند و آن زمان که دستمان ما خالي بود امام فرمودند امريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند , الان نيز همين گونه است.

رضي افزود: وعده هاي دروغ در مورد برجام، القاء ياس و القاء روحيه ما نمي توانيم ، ايجاد غفلت از امداد هاي غيبي و غفلت از واقعيت هاي ظرفيت کشور از ديگر عوامل ايجاد اشتباه محاسبتي در کشور است.

وي با اشاره بر اينکه مردم بايد هوشيار و بيدار باشند ، عنوان کرد: در انتخابات معيار هاي مشخص است و مردم بايد کسي را براي اداره امور کشور انتخاب کنند که در مقابل دشمن دست تسليم بالا نبرد. و دغدغه اصلي مسول کشور مردم باشد .

امام جمعه موقت سامان با اشاره بر اينکه تاييد صلاحيت نامزد هاي دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان انجام شده است، بيان داشت: احترام به نهاد هاي قانوني به ويژه شوراي نگهبان در همه زمان ها ضروري و تکليف است و احترام به قانون واجب است .

حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي با بيان اينکه دوم ارديبهشت ماه سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سال ۵۸ به فرمان امام (ره) است ، اذعان داشت: بعد از جنگ تحميلي ، هيچ کس گمان نمي کرد روزياين تشکيلات علاوه بر پاسداري از انقلاب و آرمان هاي نظام جمهوري اسلامي گام در راه سازندگي کشور بگذارد.

وي با اشاره بر اينکه بر اساس فرمان مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت و بازسازي کشور و به منظور هماهنگي و نظارت بر فعاليت هاي سازندگي سپاه پاسداران قرار گاه خاتم الانبياء بازوي اصلي در عرصه هاي فعاليت هاي سازندگي کشور تشکيل شده است ، تصريح کرد: امروزه گستره وسيعي از فعاليت هاي سازندگي ، محروميت زدايي از قبيل سد سازي، ساخت اتوبان، فرودگاه، انتقال آب شرب ، بازسازي تاسيسات و اسکله ها و .... توسط قرارگاه خاتم الانبياء در سطح کشور انجام مي شود .

عباس رضي با اشاره به فرا رسيدن ۲۷ رجب سالروز مبعث رسول اکرم (ص) و پيشاپيش اين روز را به نمازگزاران تبريک گفت ، بيان داشت: زماني که رسول خدا معبوث شدند ريشه هاي جاهليت جاري عصر خويش را از بين بردند .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۸:۳۲

4 Jan 2020