۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۱۳۷۰
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ورزش‌های حبابی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش‌های حبابی به همت باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و بخش خصوصی در استان افتتاح شد.
ورزش‌های حبابی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین افتتاح ورزش‌های حبابی که به همت باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و بخش خصوصی در استان صورت گرفت اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان وزیر ورزش و جوانان و ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای حمایت از ورزش‌های همگانی و قهرمانی تهیه و ابلاغ شد،تمهیداتی در خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اندیشیده شد و اقداماتی در تحقق این امر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ترویج یاس در روحیه جوانان و نوجونان است، افزود: ایجاد یک بستر مناسب، سالم و مفرح به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری جوانان و نوجوانان از دیگر برنامه های سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان است.

مرادی خاطرنشان کرد: جوانان توانایی انجام بسیاری از امور را دارند، باید از آمادگی و ظرفیت آنهبه ا برای موفقیت در عرصه های مختلف بهره گرفت.


جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوان جوانان و نوجوانان را در حوزه‌های فرهنگی و در یک محیط سالم و مفرح مشغول کرد، از گزند دشمنان و آسیب‌های اجتماعی، دور خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت کشف استعدادهای حوانان در تمام ابعاد، یادآور شد: با وجود استعداهای درخشانی که در سراسر نقاط استان وجود دارد، زمینه پیشرفت هر چه بهتر در تمام عرصه‌ها وجود خواهد داشت.

مرادی راه‌اندازی خانه‌های وزرش را یک اتفاق ارزشمند بزشمرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان می‌تواند از ظرفیت بسیج در پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج، در راستای ایجاد مکانی سالم و مفزخ برای ورزش‌های حبابی استفاده کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۹:۱۷

29 Dec 2019