۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۱۸۴۰

جنگ عربستان با يمن ريشه در تفکرات وهابي اين رژيم غير مردمي آل سعود دارد

خطيب نماز جمعه شهر سامان با اشاره به اينکه تاريخ جنايات آل سعود پيشتر هم در دنيا سابقه داشته است، گفت: جنگ با يمن ريشه در تفکرات وهابي اين رژيم غير مردمي دارد.
جنگ عربستان با يمن ريشه در تفکرات وهابي اين رژيم غير مردمي آل سعود دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور شهرکي امام جمعه شهرستان سامان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگذاران به تقواي الهي و ترک محرمات، به وجود طبيعت بشري از منظر فرمايشات امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و گفت: طبيعت بشر با شهوت، ميل، حرص، ترس، خشم و لذت آميخته شده است جز آنکه در بين مردم کساني هستند که اين پيوند و کشش طبيعي را با نيروي تقوي و حياء مهار کرده اند.

وي با اشاره به اينکه تنها چيزي که انسان را از اين موارد باز مي دارد تقوي است تاکيد کرد: اين مهم اگر در وجود آدمي رخنه کنند باعث ايجاد دشمني در انسان ها خواهد شد که اگر تقوي و مواظبت در اين راستا نباشد انسان را به نابودي مي کشاند.

امام جمعه شهرستان سامان در بخش ديگري از خطبه ها، به مناسبت هاي پيش رو در هفته جاري اشاره کرد و به سالروز ۲۹ فروردين ماه، سالروز بزرگداشت ارتش جمهوري اسلامي ايران، روز نيروي زميني و تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره کرد و ضمن تبريک اين روز به غيور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران، افزود: در دنيايي که امروز در آن قرار داريم دنياي ظلم و جاهليت است و سران دنيا براي اينکه مقاصد شوم خود را پيش ببرند دست به فجايع بزرگي در دنيا مي زنند و با اسم صلح و حقوق بشر همه جا حمله ور مي شوند و در اين راستا سازمان هاي تروريستي را به وجود مي آورند.

خطيب جمعه سامان در ادامه اذعان داشت: ايران اسلامي بايد آمادگي خود را در جهت اقتدار نيروهاي مسلح داشته باشند که اين مهم عامل حفظ امنيت کشور ماست.

وي به نامگذاري روز ۲۹ فروردين ماه اشاره کرد و بيان داشت: نامگذاري اين روز از ابتکارات امام راحل و عظيم الشان اسلام (ره) بود.

امام جمعه سامان به روز دوم ارديبهشت ماه، يادآور تدبير حکيمانه حضرت امام خميني (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: در حقيقت هدف از تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن و کوشش در راه تحقق آرمان هاي الهي است.

وي در ادامه جايگاه سپاه را در جنگ تحميلي ارزشمند خواند و تصريح کرد: بايد در اين زمينه جمله معروف بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را يادآور شد که فرموند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

ملک پور شهرکي در ادامه مناسبت هاي هفته، به فرا رسيدن ماه رجب و ميلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و ضمن تبريک پيشاپيش اين ايام، به فضيلت هاي اين ماه در بين نمازگذاران پرداخت.

خطيب نماز جمعه شهرستان سامان در بخش ديگري از خطبه ها، حمله آل سعود به يمن را يادآور شد و ضمن محکوم کردن اين جنايات دردمنشانه، مصداق اين جنگ را از منظر مقام معظم رهبري «توحش» خواند.

وي با اشاره به اينکه تاريخ جنايات آل سعود پيشتر هم در دنيا سابقه داشته است افزود: جنگ با يمن ريشه در تفکرات وهابي اين رژيم غير مردمي دارد.

امام جمعه سامان در ادامه تصريح کرد: آمريکا و کشورهاي غرب، وقتي با پيروزي انقلاب اسلامي ايران نفوذ خود را در منطقه از دست دادند، نه تنها رژيم ديکتاتوري آل سعود نتوانست بر قلب مردمان منطقه نفوذ کند بلکه روز به روز شاهد آنيم که اين کشور جايگاه خود را از دست مي دهد.

وي به تازه ترين عمليات رژيم پليد و غاصب آل سعود اشاره کرد که ادعاي دروغين خادم الحرمين را بر دوش مي کشند و با حرمت شکني و آزار دو نوجوان ايراني در جـده و از طريق پليس هاي وهابي خود، دست به آبروي ريزي خود در جهان اسلام مي کنند.

خطيب جمعه سامان در پايان خاطر نشان کرد: وهابيت فرقه اي است که انگليس سيستم اطلاعاتي آن را مهيا کرده و با حزب سياسي خود به مسلمانان جهان ضربه مي زند که در راس آن آمريکاي جنايتکار مدافع رژيم ضد مردميست.



 انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۳:۴۲

27 Dec 2019