۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۵۸۰۰
مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع)

اولويت اصلي و اوليه بسيج سازندگي بحث اقتصاد مقاومتي و ترويج آن در جامعه است

مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) گفت: افزايش توانمندي کشاورزان و توليدات، مردمي کردن اقتصاد، توجه بيشتر به بخش روستا و همچنين مشاغل خانگي کوچک و توجه به امنيت غذايي و معيشت خانوار را از اولويت‌هايي است که در دستور کار بسيج سازندگي قرار دارد.
اولويت اصلي و اوليه بسيج سازندگي بحث اقتصاد مقاومتي و ترويج آن در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حسينعلي شريفي مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در کارگاه يک‌روزه اقتصاد مقاومتي که با حضور بسيجيان خواهر و برادر شهرستان سامان در محل نمايشگاه اقتصاد مقاومتي اين شهر برگزار شد اظهار کرد: اولويت اصلي و اوليه بسيج سازندگي بحث اقتصاد مقاومتي و ترويج آن در جامعه است.

حسينعلي شريفي در کارگاه اقتصاد مقاومتي شهرستان سامان با اشاره به اولويت‌هاي کاري بسيج سازندگي اظهار کرد: با توجه به تأکيدات امام خامنه‌اي در زمينه اقتصاد مقاومتي، بسيج سازندگي اولويت اصلي کاري خود را تحقق اين بيانات قرار داده است.

وي افزود: در سال‌جاري براساس منويات مقام معظم رهبري نگاه ويژه‌اي به بخش صنايع تبديلي داشته‌ايم.

شريفي توجه ويژه به درون زا بودن اقتصاد و بحث استفاده از علوم دانش‌بنيان و کمک به دولت در زمينه اشتغال‌زايي را از اولويت‌هاي بسيج سازندگي برشمرد و گفت: افزايش توانمندي کشاورزان و توليدات، مردمي کردن اقتصاد، توجه بيشتر به بخش روستا و همچنين مشاغل خانگي کوچک و توجه به امنيت غذايي و معيشت خانوار را از اولويت هايي است که در دستور کار بسيج سازندگي قرار دارد.

مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع)، با بيان اينکه کارگاه‌هاي آموزشي براي عموم مردم در سطح شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتي برگزار مي‌شود شد، تصريح کرد: در اين کارگاه‌هاي آموزشي از تمام ظرفيت‌هاي مورد نظر بسيج در راستاي ارتقاء مقوله اقتصاد مقاومتي، براي ارائه تجربيات خود به مردم استفاده خواهيم کرد.

شريفي با بيان اينکه بسيج سازندگي به عنوان متولي ماموريت‌هاي مختلفي دارد، افزود: اولويت اصلي و اوليه بسيج در اين سال‌ها بحث اقتصاد مقاومتي و ترويج آن است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۴:۵۷

28 Dec 2019