۰
plusresetminus
عزاداري امام حسين(ع) بدون نماز ارزشي ندارد زيرا مهترين پيامد عاشوراي حسيني اقمه نماز بوده است.
عزاداري امام حسين(ع) بدون نماز ارزشي ندارد/ آيين عزاداري سيد الشهدا باشکوه‌تر از سال‌هاي قبل برگزار شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل ضمن دعوت نمازگزاران به تقواي الهي افزود: شيعه براي محرم و صفر احترام خاصي قائل است و حرمت گذاري به محرم و صفر، علامت تقوا است.

سلمانپور اضافه کرد: يکي از مهمترين رسالت هاي امام حسين(ع) در روز عاشورا احياي امر به معروف و نهي از منکر بود و مردم مسلمان به عنوان پيروان راستين دين اسلام بايد از اين حرکت ارزشي درس بگيرند.

خطيب جمعه اردل گفت: اقامه نماز نيز يکي ديگر از پيام هاي امام حسين(ع) در روز عاشورا است چرا که آن امام همام با وجود هجوم دشمنان و تيرباران آنان از ياد خدا غافل نشد و نماز ظهر را به همراه ياران خود در زمين کربلا اقامه کرد.

وي خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان بايد دست در دست يکيديگر بدهند تا آيين عزاداري سيد الشهدا در سال جاري باشکوهتر از سال هاي قبل برگزار شود.

حجت الاسلام موسي سلمانپور، امر به معروف و نهي از منکر را جلوگيري از بدي ها و توجه به حق و صبر دانست و تصريح کرد: ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر در جامعه براي دولت و ملت خوب است.

اين مسئول با گراميداشت ياد مرحوم آيت الله 'مهدوي کني' رييس مجلس خبرگان رهبري گفت: اين عالم وارسته دو ويژگي مهم داشت.

حجت الاسلام سلمانپور، دفاع از اسلام و انقلاب و حرکت در خط ولايت را از ويژگي هاي ايشان برشمرد و افزود: آيت الله مهدوي کني همان حرمتي که براي امام (ره) قائل بود براي رهبر معظم انقلاب نيز قائل بود و همواره در خط ولايت و رهبري حرکت کرد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۷:۳۱

15 Jan 2020