۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۹۴۹۰
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

FATF نقش منطقه‌ای ایران را محدود می‌کند/ نمایندگان مجلس حل مشکلات معیشتی مردم را اولویت کار خود قرار دهند

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: به موجب FATF باید کلیه تعاملات مالی و تجاری ایران از کانال کشورهای غربی و خصوصا آمریکایی‌ها صورت بگیرد و این یعنی کنار گذاشته شدن کلیه اولویت‌های کشور.
FATF نقش منطقه‌ای ایران را محدود می‌کند/ نمایندگان مجلس حل مشکلات معیشتی مردم را اولویت کار خود قرار دهند
منوچهر خلیلیان کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در این شرایطی که دشمن بدعهدی خود را ثابت کرده و از برجام خارج شده است، همچنین کشورهای اروپایی هیچ ضمانتی برای پایبندی به برجام، به کشور نداده‌اند، کارشکنی‌های بسیاری در این باره دارند و ما هر روز شاهد زیاده‌خواهی آن‌ها هستیم بررسی FATF در صحن علنی مجلس به معنای چراغ سبز نشان دادن به دشمن است.

وی با اشاره به اینکه مطرح شدن مسائلی چون FATF در مجلس کشور را از اصولی چون اقتصاد مقاومتی و... دور می‌کند، افزود: اینکه نمایندگان به جای مطالبه حقوق مردم از کشورهای خارجی اقدام به محدود کردن کشور می‌کنند سوالی است که در ذهن بسیاری از مردم نقش بسته است.

خلیلیان ادامه داد: به موجب FATF باید کلیه تعاملات مالی و تجاری ایران از کانال کشورهای غربی و خصوصا آمریکایی‌ها صورت بگیرد و این یعنی کنار گذاشته شدن کلیه اولویت‌های کشور.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم نمایندگان را به مجلس فرستادند تا پیگیر مشکلات‌شان باشند ولی متاسفانه مجلس حرکت در پازل دشمن را بر وضع قوانینی برای کمک به رفع بیکاری جوانان، رفع مشکلات مراکز صنعتی و تولیدی، رفع مشکلات اقتصادی و... ترجیح داده است.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها و استکبار جهانی به دنبال ایجاد محدودیت هسته‌ای، محدودیت موشکی و محدودیت‌های نظامی برای کشور هستند ادامه داد: با تصویب FATF ما باید در راستای خواست دشمن قدم برداریم و این یعنی تضعیف کشور از نظر نظامی و روابط منطقه‌ای.

خلیلیان ضمن اشاره به اینکه FATF دست و پای کشور را می‌بندد، درحالی که اسکتبار جهانی در حال تقویت گروه‌های تروریستی تکویری و داعش است ما را از حمایت از جبهه مقاومت منع می‌کند بنابراین به راحتی اهداف شوم خود را در منطقه محقق می‌سازد تاکید کرد: متاسفانه مجلس ما از این موضع غافل است که در شرایط فعلی الهام گرفتن از فرامین مقام معظم رهبری بهترین راه‌گشا است.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسکوت ماندن بحث FATF به مدت دو ماه نشان از آن دارد که در مجلس هم نمایندگانی مانند مردم مخالف با تصویب آن به‌عنوان قانون مخالف هستند و امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس این موضوع را در نظر داشته باشند که محدود ساختن ایران از قبل در دستورکار کشورهای غربی بوده است که متاسفانه امروز این موضوع توسط نمایندگان ملت و در خانه ملت مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۴۰

27 Dec 2019