۰
plusresetminus
تذکرات لساني کمترين مرتبه امر به معروف ونهي از منکر است که بايد در تقارن نوروز و ايام فاطميه به آن توجه کرد.
اصلاح فرهنگ و احياي امر به معروف ونهي از منکر عاملي براي حل شدن بسياري از مشکلات جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد تقي غضنفري در جلسه ستاد احياء امربه معروف و نهي از منکر شهرستان بن گفت: مقارن شدن عيد نوروز با شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها موجب شده است که اين ايام حال و هواي خاصي داشته باشد و حتما بايد درکنار پاسداشت آيين باستاني نوروز حرمت ايام فاطميه نيز حفظ شود.

غضنفري گفت: بايد بسترهاي مناسبي براي احياي فرضيه امر به معروف ونهي از منکر در مناطق گردشگري شهرستان فراهم شود و اعضاي اين ستاد موظف هستند با نظارت جدي و تذکرات لساني به اين امر مهم اهتمام بورزند.

امام جمعه بن مساجد را سنگرهايي آماده براي احياي اين فرضيه دانست و افزود روحانيون با تجربه و خبره اي براي اين ايام دعوت شده است تا بتوانيم در ايام برنامه هاي فرهنگي را براي عموم مردم برگزار کنيم.

غضنفري نظام جمهوري اسلامي ايران را نظامي کارآمد و پربرکت دانست وخاطر نشان کرد: در تمامي مراحل تحريم ها و تهديدات، نظام ما توانسته است با درايت و بصيرت مقام معظم رهبري آن تهديدات را به فرصت تبديل کرده و از آن در جهت شناخت صحيح دين مبين اسلام و گسترش اسلام استفاده نمايد.


وي گفت: فضاسازي شهرستان در اين ايام بايد حال و هواي فاطمي به خود بگيرد و مسئولين مربوطه نبايد از اين امر مهم غافل شوند.

در اين جلسه مقرر شد با فعاليت جدي ستاد احياي امر به معروف ونهي ازمنکر و برپايي کانون گردشگري شهرستان بن توسط نيروهاي بسيج حال و هواي فاطمي در اين ايام حفظ شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۷:۳۰

30 Dec 2019