۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۹۰۲۰
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ادامه بارش‌ها تا اواخر وقت امروز/ورود سامانه جدید به استان از اواخر هفته

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود ازاواخر وقت امروز سیستم از استان خارج خواهد شد برای روزهای پنجشنبه و جمعه باز هم انتظار داریم سامانه بارشی وارد استان شود و بارندگی‌هایی را به صورت رگبار باران برای برخی از نقاط استان به دنبال داشته باشد.
ادامه بارش‌ها تا اواخر وقت امروز/ورود سامانه جدید به استان از اواخر هفته
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بارش‌ها در این استان تا اواخر وقت امروز در برخی از نقاط به صورت رگبار توام با رعد و برق تا ظهر امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ازاواخر وقت امروز سیستم از استان خارج خواهد شد افزود: دمای هوای شهرکرد صبح امروز پنج درجه بالای صفر بود و انتظار داریم برای فردا بین سه تا چهار درجه از دمای هوا کاسته شود که به زیر صفر نمی‌رسد و حداقل به دو درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

قطره بیان داشت: بیشترین بارش‌ها مربوط به دوآب صمصامی با ۳۴ میلی‌متر بارنندگی بوده همچنین سایر نقاط استان، جونقان، ۱۷میلی‌متر، آلونی دو میلی‌متر، شلمزار ۱۱ میلی‌متر، مالخلیفه یک میلی‌متر، دزک ۱۱ میلی‌متر، آورگان ۶ میلی‌متر، اردل ۱۳ میلی‌متر، بلداجی سه میلی‌متر، فرخشهر چهار میلی‌متر، فارسان ۱۵ میلی‌متر، لردگان پنج میلی‌متر، کوهرنگ ۲۹ میلی‌متر، سورشجان ۱۱ میلی‌متر، سامان پنج میلی‌متر، بن ۱۵ میلی‌متر، بروجن ۹ میلی‌متر و شهرکرد ۷ میلی‌متر بارندگی تا صبح امروز داشته‌اند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه باز هم انتظار داریم سامانه بارشی وارد استان شود و بارندگی‌هایی را به صورت رگبار باران برای برخی از نقاط استان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۱۳

1 Feb 2020