۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۱۰۰۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهدا درس ایثار را با الگوگیری از امام حسین (ع) آموختند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اولین سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهید این استان گفت: شهدا با الگوگیری از سیدالشهدا ایثار را یاد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.
شهدا درس ایثار را با الگوگیری از امام حسین (ع) آموختند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اولین سالگرد کنگره ۲۴۰۰ شهید این استان گفت: افتخار داریم در اولین بزرگداشت کنگره فرماندهان قهرمانان و ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری حضور داریم و این سعادتی است که نصیب ما شده و خدا را سپاسگذاریم که خادمی برای شهدا را به ما عنایت کرد.

وی افزود: بهتربن خاطره از ایام کنگره خاطره دیدار با حضرت آقا بود چراکه موجب شد با دلگرمی هرچه بیشتر همه خادمین شهدا بهتر از قبل برای شهدا کار کرده و کنگره عظیم شهدا برپا شود.

سردار محمدسلیمانی تصریح کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا با یاد شهدا، ایثار و شجاعت آنها را ارج نهیم و یاد و خاطره شهدای عزیز که موحب شده در همه عرصه های ملی و بین المللی سربلند کنیم.

وی تاکید کرد: شهدا با الگوگیری از سیدالشهدا ایثار را یاد گرفتند و جان خود را نثار اسلام کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: شهیدان تا ابد برصفحه روزگار با عظمت خواهند ماند و در هر عرصه باید مراقب پاسداری از خون شهدا باشیم و با عمل کردن به دستورات الهی و معنویات امام خامنه ای که برای جامعه و خصوصا جوانان شایسته است الگو باشیم و در پایان هم از زحمات دست اندرکاران تشکر کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۸:۰۰

26 Dec 2019