۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۳۴۵۰

لزوم اگاهي دانشجويان و جوانان در فضاي مجازي نسبت به جنگ نرم دشمن

استاد حوزه و دانشگاه گفت: قشر دانشجو با توجه بر اينکه بيش از همه قشر ها در فضاي مجازي است بايد هوشيار باشد چرا که جنگ نرم دشمن در فضاي مجازي است.
لزوم اگاهي دانشجويان و جوانان در فضاي مجازي نسبت به جنگ نرم دشمن
به گزارش جهانبین نیوز عصمت رئيسي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در دوره مختلف انواع جنگ ها را داشتيم , اظهار داشت : مقام معظم رهبري در دهه ۷۰ در راستاي شبيه خون فرهنگي هشدار هاي داده شده بود و جنگ نرم دشمن در ادامه شبيه خون فرهنگي دشمن براي مردم و اين کشور است.

رئيسي با بيان اينکه برنامه ريزي استکبار در فضاي مجازي فرهنگ و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است ، عنوان کرد: افسران اين جنگ که دانشجويان هستند بايد پيرو فرامين باشند و مواظب باشند که اعتقادات و فرهنگ ها دچار خدشه نشود.

وي با بيان اينکه دانشجويان آينده سازان کشور هستند و بيشتر از همه قشرها دانشجويان در فضاي مجازي و تکنولوژي روز قرار دارند و با توجه به سواد و علم خود بايد مقابله با جنگ نرم داشته باشند، بيان داشت: دانشجويان با درس خواندن و انجام کار هاي تحقيقاتي و خدمت به نظام و تحصيل علم، نبايد انرژي خود را در فضاي مجازي هدر ندهند.

رئيسي با بيان اينکه اگر دانشجويان هوشيار نباشند طمعه دشمن با ترفند هاي پر زرق و برق خواهند شد ، اذعان داشت: در راستاي ارتقاي علمي با برنامه ريزي کلان در رساتاي بودجع علمي و پژوهشي در نظر گرفته شود .

وي افزود: در راستاي فرار مغز ها بايد پيگيري ها و حمايت هاي لازم از نخبه هاي علمي و محيطهاي دانشگاهي صورت گيرد و دانشجويان و استيد مورد حمايت دولت قرار گيرند.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۲:۱۰

5 Jan 2020