۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۳۳۹۹۰

نبود مرکز معاينه فني در شهرستان بن داد مردم را درآورده است

نبود مرکز معاينه فني خودروها در شهرستان بن به نوعي سبب نارضايتي رانندگان و مالکان خودروها را فراهم آورده است
نبود مرکز معاينه فني در شهرستان بن داد مردم را درآورده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ چند سالي است که تب معاينه فني خودروها در کشور بالا گرفته و در پايان هر سال و آستانه عيد سالي ديگر خودروهاي فراواني راهي مراکز معاينه فني مي شوند و نبود مرکز معاينه فني خودروها در شهرستان بن به نوعي سبب نارضايتي رانندگان و مالکان خودروها را فراهم آورده است.

بدون شک معاينه فني خودروها امري عقلاني است اما اينکه بسترهاي لازم براي اين کار در تمام شهرستان ها وجود دارد؛ موضوع قابل تأملي است.

طبق قانون، خودروهاي فاقد معاينه فني ممنوعيت تردد در شهرها را دارند، در حالي که شهرستان بن فاقد مرکز معاينه فني خودرو است و از اين رو شهروندان براي دريافت کارت معاينه فني بايد به شهرستان‌هاي همجوار مراجعه کنند که اين کار هزينه زيادي براي رانندگان به بار مي آورد و اين خود به نوعي اسباب نارضايتي در حوزه اين خدمت عمومي تبديل شده است.

عدم وجود مرکز معاينه فني خودرو در شهرستان بن موجب شد تا مالکان وسايل نقليه جهت معاينه فني ماشين خود و نصب برچسب به شهرستان هاي اطراف مراجعه و گاها به دلايل مسافت هاي دور و مشغله شغلي برخي از اين خودروها در مراحل مختلف بخاطر نداشتن معاينه فني خودرو جريمه مي شوند که انتظار مي رود با توجه به جمعيت  شهرستان نسبت به مرکز معاينه فني اقدام شود.

مردم وقتي براي دريافت برگه معاينه فني به شهرستان‌هاي همجوار مراجعه مي کنند با صف طولاني دريافت کنندگان اين برگه مواجه شده که در شأن مردم نيست و گاهي ساعت ها براي گرفتن معاينه فني خودرو در صف معطل شده و بعضا بايد براي تست مجدد يک روز ديگر مراجعه کنند که مشکلات زيادي براي آنها خصوصا شاغلان ادارات در پي دارد.

و حال همه بايد براي حل مشکل مردم دغدغه داشته باشيم و با حل مشکل زمينه آسايش و امنيت آنان را فراهم کنيم.

انتهاي پيام1026ج/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۵۸

27 Dec 2019