۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۶۵۰۰

عیادت مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از مصدومان حادثه ریزش تونل چری

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری به همراه رئیس اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از یکی از مصدومان حادثه دیده بستری در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان عیادت کرده و پیگیری لازم برای رسیدگی هرچه بیشتر با این مصدوم را انجام داد.
عیادت مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از مصدومان حادثه ریزش تونل چری
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا محمدی مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری به همراه رئیس اسناد پزشکی،مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از یکی از مصدومان حادثه دیده بستری در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان عیادت کرده و پیگیری لازم برای رسیدگی هرچه بیشتر با این مصدوم را انجام داد.

محمدی با اشاره به چگونگی وقوع این حادثه اظهار داشت: مطابق اطلاعات واصله در تاریخ ۲۸/۶/۹۶ حدود ساعت ۱۷ تونل در دست احداث گردنه چری واقع در شهرستان کوهرنگ ریزش نموده که متاسفانه سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و پنج نفرنیز مصدوم شده اند که چهار نفر از مصدومان در همان روزهای اولیه پس از انتقال به مراکز درمانی ترخیص و یک نفر از مصدومان به علت جراحات وارده از ناحیه دو پا به بیمارستان آیت الله کاشانی انتقال و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام مسئولیت اجتماعی این سازمان در همان ساعات اولیه حادثه، افزود: پس از وقوع حادثه و با دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، پیگیری ها برای بررسی وضعیت مصدومان و رسیدگی به وضعیت آنها آغاز شد.

این مسئولان قبل از عیادت از این کارگر مصدوم در مراسم هفتمین روز درگذشت دو کارگر که در این حادثه جان خود را از دست دادند به شهر جونقان عزیمت و با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۰۵

27 Dec 2019