۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۲۰۸۴۰

در مورد انتقال آب از زاينده رود در مقابل اصول غير کارشناسي خواهيم ايستاد

نماينده مردم شهرستان سامان، شهرکرد، بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: در مقابل اصول غير کارشناسي انتقال آب از زاينده رود خواهيم ايستاد.
در مورد انتقال آب از زاينده رود در مقابل اصول غير کارشناسي خواهيم ايستاد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سيد سعيد زمانيان در مراسم افتتاح پروژه هاي شهرستان سامان با بيان اينکه در مقابل زياده خواهي ها و اصول غير کارشناسي انتقال آب از زاينده رود خواهيم ايستاد، اظهار کرد: زاينده رود بايد هميشه زنده و جاري باشد و ما در راستاي منافع استان خواهيم ايستاد و هيچ نحو در مقابل منافع استان کوتاه نخواهيم آمد.

زمانيان بيان کرد: در بحث آب در بين نمايندگان مجلس استان و استاندار و مسئولين همکاري ، همرهي و همدلي وجود دارد.

وي با اشاره بر اينکه نکته حائز اهميت در شهرستان سامان اشکالاتي در سرمايه گذاري در اين شهرستان است، اذعان داشت: زير ساخت هاي سرماهي گذاري در اين شهرستان وجود دارد اما همراهي و همدلي در سيستم ها در رساتاي سرمايه گذاري بخش خصوصي وجود ندارد .

زمانيان با بيان اينکه در راستاي اشتغال در بخش گردشگري اين شهرستان بايد فعال تر از شهرستان هاي ديگر با توجه به وجود گردشگر بيشتر در ۹ ماه ازايام سال باشد، تصريح کرد:بانک ها و موسسه ها بايد در امر گردشگري در سطح شهرستان با سرماهي گذاران ارتباط بهتر داشته و تسهيلات مورد نياز را در اختيار سرمايه ذاران قرار دهند.

وي با اشاره بر اينکه دولت در ايجاد زير ساخت هاي جاده اي و راه ها در اين منطقه بايد وارد عمل شود، گفت: نقاط حادثه خيز به خوصص در حاشيه زاينده رود بايد مرتفع شود و بودجه هاي مورد نظر درسيستم ورزشي، فرهنگسرا و .... بايد پيگيري شود.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۱:۱۰

20 Jan 2020