۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۴۸۹۰
امام جمعه شهر باباحیدر گفت:

مسئله يمن، بحرين و قطر همه از سازش با آمريکا آب مي خورد

امام جمعه بخش باباحيدر گفت: آل سعودخائن قريب به 500 ميليارد دلار از اموال خود را با ذلت در اختيارآمريکا گذاشت تا توانست سازش کند.وحاضراست براي حفظ اين سازش منطقه را به آشوب بکشاند؛ مسئله يمن، بحرين، قطر و..همه از سازش با آمريکا آب مي خورد.
مسئله يمن، بحرين و قطر همه از سازش با آمريکا آب مي خورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام محمد باقر ياوري ولادت با سعادت امام حسن مجتبي(ع) و روز اکرام را گرامي داشت و گفت: امام حسن مجتبي(ع) با تاسي از پدرش علي ابن ابيطالب پناه گاه نيازمندان بود تا آنجا که به کريم اهل بيت معروف شد.
 
ايشان حمله تروريستي به مرقد امام راحل و مجلس شوراي اسلامي را محکوم نمود و براي 17 شهيد درخواست علو درجات کرد و اظهار داشت: اين عمليات در برابر اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران يک حرکت مذبوحانه و بزدلانه بيش نيست و کمتر از نيم ساعت با مقابله نيروهاي مسلح در نطفه خفه شد و مهره هاي کليدي آنها به درک واصل شدند.

وي  در ادامه سازش آل سعود خائن را با آمريکاي جنايتکار محکوم کرد و گفت: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري هزينه سازش کمتر از هزينه مقابله و به چالش کشاندن استکبار نيست.

امام جمعه شهر باباحيدر در همين رابطه افزود: آل سعود خائن قريب به 500 ميليارد دلار از اموال خود را با ذلت در اختيار آمريکا گذاشت تا توانست سازش کند و حاضر است براي حفظ اين سازش منطقه را به آشوب بکشاند؛ مسئله يمن، بحرين، قطر و... همه از سازش با آمريکا آب مي خورد.

ايشان درپايان از دست اندرکاران ستاد ارتحال امام خميني(ره) بخش باباحيدر قدرداني کرد که مراسم رحلت امام خميني(ره) را با شکوه برگزار کردند و از کسبه سطح شهر باباحيدر که تمثال امام راحل را نصب کردند تشکر کرد.

وي از شهرداري و شوراي اسلامي شهر که کانال جنب مسجد را پوشاند قدرداني و تشکر نمود.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۱:۰۵

27 Dec 2019