۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۷۱۳۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران، حافظ و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حس امنیت و امید است که مملکت و مردم را در صحنه نگه می دارد و همه باید بدانند سپاه پاسداران، حافظ و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سپاه پاسداران، حافظ و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، اقبال عباسی استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: در جمع عزیزان سپاهی و بسیجی حس امنیت و آرامش دارم، این حس امنیت و امید است که مملکت و مردم را در صحنه نگه می دارد و همیشه آرزو می کنم این حس به همه مردم ایران، همه دیدارهای مسئولین و مخصوصاٌ با برادران پاسدار و بسیجی ایجاد شود.

وی افزود: مردم باید بدانند سپاه پاسداران، حافظ و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مردم که بخشی از نظامند و این سپاه است که در مرزها در مقابله با شیطنت های گروه های معاند و استکبار جهانی که چشم دیدن نظام را ندارند ایستاده است و باید بدانیم استکبار جهانی از همان ابتدای انقلاب اسلامی با ما مشکل داشته است.

عباسی با بیان اینکه مشکل استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی در موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و رضایتمندی مردم است افزود: توسعه و آبادانی، ساماندهی اقتصاد و ساماندهی مسائل اجتماعی و اقتصادی باعث جلب رضایت بیشتر مردم می شود و این رضایتمندی مردم از نظام الگو می شود برای سایر کشورها.

استاندار بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس برای اولین بار در تاریخ ذره ای از خاک ما به غارت نرفت و دلیل آن این بود که مردم پشت نظام ایستادند، دشمن از جنگ نتیجه نگرفت بعد از آن توطئه های گوناگون چیدند و نهایتا می خواهند از درون وارد شوند.

عباسی با تاکید بر اینکه هرچه انسجام بین برادرانی که پاسدار نظامند و بین دولتمردان و سایر کسانی که می خواهند خدمتی را برای مردم انجام دهند بیشتر شود حس امنیت و امید در بین مردم افزایش پیدا می کند ادامه داد: هرچه حس امید و آرامش تقویت شود، همه ملت ایران، پشت سر سپاه و سپاه پشت سر مردم، همه ما می شویم ید واحده و آن موقع است که استکبار جهانی و مخالفین نظام هیچ اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی نمی توانند انجام دهند.

استاندار در پایان با تاکید بر ظرفیت های سپاه پاسداران در حوزه عملیاتی بیان داشت: در حوزه اقتصاد مقاومتی که در دستور کار دولت و تحت فرمان مقام معظم رهبری اجرا می شود این آمادگی را درایم تا از ظرفیت ها و پتانسیل بسیج در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۵:۴۱

27 Dec 2019