۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۵۶۱۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خبر داد

برگزاری ۸۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با بیان اینکه ۸۸۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج برگزار خواهد شد افزود: ۳۰ برنامه درون‌سازمانی و ۸۵۰ برنامه بصورت برون‌سازمانی برگزار خواهند شد.
برگزاری ۸۸۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: در آستانه ۵ آذر مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه در ۵ آذر ۵۸ و در کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی بسیج تشکیل شد ادامه داد: این در حالی بود که هنوز خبری از جنگ نبود و این یعنی بسیج تنها برای اهداف نظامی ایجاد نشده است.

محمدسلیمانی ادامه داد: نمی‌توان از خدمات بسیج در جنگ چشم‌پوشی کرد ولی باید بدانیم حضور بسیجیان در جنگ باعث شد بسیج به عنوان نیروی نظامی مطرح شود.

وی بسیج استراتژی انقلاب دانست و تلکید کرد: پیوند ناگسستنی و همیشگی با ولایت، حریت، اطاعت آگاهانه، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، شهادت عاشقانه، ایثارگری کریمانه، زهد و قناعت به حداقل‌ها، تواضع و صمیمیت، خود را از مردم دانستن و بین مردم بودن، شجاعت، صلابت و کوبندگی، ابتکار و خلاقیت جزء ویژگی‌های بارز و منحصربه‌فرد بسیجیان است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) شعار محوری هفته بسیج را "بسیج یعنی دست قدرت خدا" عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال در چهار محور شامل، تقویت استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی و توسعه، همایش اقتدار و آمادگی بسیج، تبیین توانمندی‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ است.

محمدسلیمانی با بیان اینکه ۸۸۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج برگزار خواهد شد افزود: ۳۰ برنامه درون‌سازمانی و ۸۵۰ برنامه بصورت برون‌سازمانی برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: عمده برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شوند، کلنگ‌زنی ۵ استخر در سطح استان، کلنگ‌زنی ۱۱ سوله صالحین در شهرستان‌های فارسان، سامان، بروجن، اردل و شهرکرد، کلنگ‌زنی سوله ۹ دی در شهرستان بن، کلنگ‌زنی ۱۰ حوزه مقاومت در شهرستان‌های فارسان، لردگان، سامان، بروجن، اردل، اردگان و شهرکرد، تجهیز کامل حوزه‌های بسیج با امکاناتی چون خودرو و همه وسایل مورد نیاز هستند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها، دیدار با خانوده‌های شهدا همراه با اهدای نماد مخصوص و کتاب کنگره به آن‌ها، دیدار با رزمنده‌های بسیجی و دیدار با بازنشستگان اقشار مختلف، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان شکوه عترت، برگزاری همایش زینبیون در مدارس استان، برگزاری همایش آبروی محله ( برنامه ویژه برای محله‌های مختلف شهر است تا مردم از خاطرات شهدای محلشان بگویند)، اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر با عنوان شکوه ایستادگی، برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در ۵ و ۶ آذرماه در رحمتیه شهرکرد با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین، الزهرا و کوثر را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: در روز چهار آذر فرماندهان گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

محمدسلیمانی به تجلیل از خادمین کنگره شهدا، تجلیل از فعالان کنگره شهدا و حوزه رسانه اشاره و بیان داشت: گردهمایی میقات صالحین در نماز جمعه، رونمایی از کتاب کنگره، برگزاری مسابقات ورزشی و... از جمله برنامه‌های مهم این هفته هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۱۸

27 Dec 2019