۰
plusresetminus
بسیجیان، مجموعه اي هستند که دشمنان را بيمناک کرده و مايه اميدواري دوستان انقلابند، يکي از ويژگيهاي بارز اين قشر ارزشي، اخلاص بدون چشمداشت است.
امروز بسيجي در خنثي سازي توطئه هاي اعتقادي و ارزشي حرف اول را مي زند/ اخلاص و دوري از چشمداشت، لازمه استمرار حرکت بسيجي
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر مظاهر شهراني، بسيجي نمونه و مدرس دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار اساتید برتر، گفت:نقش بسيجيان در گذشته ورود به ميادين جنگ سخت بود به گونه اي که در هشت سال دفاع مقدس، آموزش هايي هم از نظر اعتقادي و هم رزمي فرا گرفته و با رويکرد مقابله اي پا در عرصه جنگ عليه باطل مي نهادند و افتخارآفريني مي کردند.

وي افزود: بعد از جنگ تحميلي، دشمن با تغيير شگرد خود، شيوه جنگ نرم را آغاز کرد و در اينجا هم بسيجيان با همان عزم، همت و اقتدار قبل و استفاده از باورهاي محکم و ريشه اي نسبت به خنثي کردن اهداف شوم دشمنان اهتمام ورزيدند.

اين مدرس دانشگاه بيان داشت: بسيج در کنار تقابل با جنگ اعتقادي دشمن، خدمت رساني در امور عمراني، فرهنگي و درماني و رسيدگي به محرومان همچنان پيشتاز است و بواسطه اين امر، صلابت و نوع خواهي آنان تثبيت شده است.

وي گفت: بسيجيان، پاک ترين و فداکارترين انسان ها در طول تاريخ حکومت هاي ايران هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) مجموعه اي هستند که دشمنان را بيمناک کرده و مايه اميدواري دوستان انقلابند، يکي از ويژگيهاي بارز اين قشر ارزشي، اخلاص بدون چشمداشت است.

استاد بسيجي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: امروز بسيجي بايد در جنگ فرهنگي وارد شود جنگي که در آن اعتقادات و ارزشها حرف اول وآخر را به کرسي مي نشانند، اين جنگ با توجه به ادوات نرم افزاري و سخت افزاري جديد اعم از ماهواره ها، تيم هاي رسانه اي، نرم افزارها ، نياز به اطلاعات قوي، باوري عميق و استقامتي عظيم دارد.

شهراني کراني افزود: با رويکرد هاي جديد دشمن، بايستي تفکرات و انديشه هاي ولايي بسيج همچنان در حفاظت و حمايت از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي باشد، بسيج منحصر به يک قشر خاص نيست از افراد دانشجو اداري استاد کارگر بازاري پزشک و همه و همه در بسيج سهمي داشته اند و در بستري گسترده ولايت را پشتيباني مي کنند.

انتهاي خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۹:۳۳

28 Dec 2019