۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۲۰۳۷۲

هشت ایستگاه دستگاه دیجیتال باید در شهرستان راه اندازی شود

مدير کل صدا و سيما چهار محال و بختياري گفت: هشت دستگاه ديجيتال بايد در شهرستان سامان راه اندازي شود.
هشت ایستگاه دستگاه دیجیتال باید در شهرستان راه اندازی شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، علي رامک در نشست شوراي اداري شهرستان سامان با بيان اينکه در اين شهرستان بايد هشت دستگاه ديجيتال راه اندازي شود، اظهار داشت: براي راه اندازي اين تعداد دستگاه بايد دو ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان هزينه شود.

رامک با اشاره بر اينکه در سطح استان براي راه اندازي ديجيتال ۳۰ ميليارد ريال نياز است، عنوان کرد: با توجه به شرايط توپوگرافي استان براي دريافت شبکه هاي ديجتال نبايد سيگنال ها مانعي داشته باشد.

وي با بيان اينکه در توليد برنامه ها نگاه به شهرستان ها عدالت رسانه اي است، اذعان داشت: اخبار شهرستان و گوناگون شهرستان نسبت به اخبار استان بيشتر است.

رامک با اشاره بر اينکه بعد از انقلاب رويکرد رسانه ملي تغيير کرده است، بيان داشت: رويکرد رسانه ملي آموزشي، فرهنگي، هنري و ... است، عنوان کرد: در قبل از انقلاب کارکرد تفريح و سرگرمي بوده است و رويکرد بعد از انقلاب رسانه به اين سمت و سو حرکت کرد که متعلق به نظام شد و توجه ويژه به نظام و مردم داشته است.

مدير کل صدوا وسيما چهار محال و بختياري در سطح استان رويکرد صدا و سيما توجه به دين، اخلاق، اميد و اگاهي بخشي به مردم در جامعه است، بيان داشت: برنامه ها در شبکه استاني جهانبين به صورت ۲۴ ساعته است با برنامه هاي از قبيل سريال، فيلم، مستند، سبک زندگي ايراني و اسلامي و... است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۹:۳۹

3 Feb 2020