۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۳۴۹۶۲
يادداشت:

ضربه کفر بر پيکر عدالت در محراب تقوي

تمام کفر فرق اسلام را در محراب عدالت شکافت.
ضربه کفر بر پيکر عدالت در محراب تقوي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سجاد صالي فعال فرهنگي در شهرستان اردل به مناسبت ليالي قدر و شهادت حضرت علي(عليه السلام) در يادداشتي نوشت:بعد از سه هفته روزه داري و راز و نياز با خالق يکتا در ماه مبارک رمضان، با فرا رسيدن شبهاي قدر؛ دلهاي مومنان به نزديک ترين حد خود به معبود رسيده و آماده پذيرش فيوضات بي انتهاي الهي مي شود.

ليالي قدر؛ شبهايي که از هزاران ماه برتر است. شبهايي که گسترده ترين سفره بخشايش و پر نعمت ترين خوان رحمت خداست. شبهاي قدر فرصتي است تا زنگار يک سال زندگي در دنياي خاکي را از آيينه دل بزدائيم و به فطرت خداجوي خويش باز گرديم . رمضان موعد عروج است و ليالي قدر ميعاد شب زنده داران و معراج بيداران. شب قدر شب خودشناسي و خدا شناسي است.

درسحر نوزدهمين روز از ماه مبارک رمضان سال چهلم هجري آسمان کوفه به خون نشست و شمشير مسموم نفاق و کين فرق عدالت گستر عالم را شکافت.

« فزت و رب الکعبه » به خداي کعبه رستگار شدم .

شب بيست و يکم ماه رمضان است . امشب شب آزاد شدن جانسوزترين ناله هاي نخلستان است . ديگر نخل ها از دانه هاي اشک حضرت علي ( عليه السلام ) خرما نخواهند داد و مهرباني سايه گستر او بر سر يتيمان نخواهد نشست تا غبار يتيمي را از چهره غمبار آنان بزدايد. ديگر محراب کوفه، نيايش شبانگاهي مولا و رهبرش را نمي بيند.

بانگ شبون بلنداست و گويي اين همه ناله را پاسخي نيست.
زمينيان در ماتمند و آسمانيان چشم انتظار و علي چون هميشه مظلوم...
امشب عجب حالي دارد حسن، نمي‌داند از غم فراق پدر بگريد يا بر اين وصال ابدي غبطه خورد و حسين همچنان به پدر مي‌نگرد ، پدر که غريبانه در بستر جهل کوفيان خفته.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۹:۵۴

30 Dec 2019