۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۸۵۶۲
طي حکمي از سوي فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام:

فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار معرفي شد

مراسم تکريم و معارفه فرمنده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار با حضور جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام، امام جمعه شلمزار و جمعي از مديران و مسئولان شهرستان کيار برگزار شد.
فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار مراسم تکريم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار روز گذشته برگزار شد.

در اين مراسم از سوي فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري با اعطاء لوح تقدير از خدمات و زحمات سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامي  در طول ۳سال فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار قدرداني شد و طي حکمي سرهنگ دوم پاسدار شيروان اسدي به عنوان فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار معرفي گرديد.

سرهنگ بهرامي در اين مراسم گفت: اگر ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار در انجام ماموريت‌ها ي خود موفقيت هايي کسب کرد صرفا به همت مديران ادارات، بسيجيان شهرها و روستاها و لطف و عنايت خانواده محترم شهدا بدست آمد و از همه ي کساني که در انجام فعاليت هاي بسيج به انحاء مختلف کمک و همکاري نمودند تشکر و قدر داني مي نمايم.

وي افزود: کساني که در خط بطلان فعاليت مي کنند به راه باطل خود اعتقاد دارند و با توجه به اين مساله توصيه مي کنم در راه حق ايمانمان چندين برابر کساني باشد که راهشان باطل است.

در پايان اين مراسم فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار خواستار تعامل همه ي ادارات و نهادهاي شهرستان کيار با ناحيه مقاومت بسيج شد و گفت: اميدواريم مسائل و مشکلات شهرستان را به کمک يکديگر و درکنار يکديگر حل و فرصت هاي موجود در اين شهرستان را براي رشد و ارتقاء فرهنگ و امنيت و رفاه مردم به کار بنديم.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۴۳

27 Dec 2019