۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۹۸۲۲
رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

30 درصد مدارس در کشور نیاز به بازسازی دارد

رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در شروع برنامه پنجم توسعه ۷۰ درصد مدارس نیاز به بازسازی و نوسازی داشت که با عزم مدیران درحال حاضر این رقم به به ۳۰ درصد رسیده و برنامه ما این است که تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به درصد بسیار کمتری برسد.
30 درصد مدارس در کشور نیاز به بازسازی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا عارف رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده چهارمحال و بختیاری واقعیت‌های خاص استان نیست و استان تهران از لحاظ فرسودگی مدارس رتبه دوم را بعد ازسیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این مشکلات باید حل شود افزود: نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگ و آموزش استان‌ها دارم و لازم است همه مشکلات رفع شود، در شروع برنامه پنجم توسعه ۷۰ درصد مدارس نیاز به بازسازی و نوسازی داشت که با عزم مدیران درحال حاضر این رقم به به ۳۰ درصد رسیده و برنامه ما این است که تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به درصد بسیار کمتری برسد.

عارف خاطرنشان کرد: مجلس همواره کمک حال دستگاه‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط پیش رو باید به جمع‌بندی خوبی در قوانین برسیم، بودجه ۹۸ درحال بسته شدن است و این فرصت خوبی بود که مشکلات این استان را در آن ببینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و ما باید کمک حال شما باشیم و بتوانیم مسئولیت خودمان را در مقابل جوانان و نوجوانان به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۳۰

8 Jan 2020