۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۱۱۷۲
زنگ خطر برای مسئولین/

مساله آب در استان ما مانند آتش زیر خاکستر است

مساله آب در استان ما مانند آتش زیر خاکستر سالیان سال مسبب بروز معضلات بی شماری برای مردم استان ما، بالاخص کشاورزان و فلاحان این استان شده و این زنگ خطری برای مسئولین استان است تا نسبت به حل و فصل هرچه زود تر این معضل چاره اندیشی کنند.
مساله آب در استان ما مانند آتش زیر خاکستر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ دانشجویان انقلابی استان حمایت خود را از رفع معضل کم آبی در استان اعلام کردند.
دانشجویان انقلابی استان اذعان داشتند:


مساله آب در استان ما مانند آتش زیر خاکستر سالیان سال مسبب بروز معضلات بی شماری برای مردم استان ما، بالاخص کشاورزان و فلاحان این استان شده و آخرین صدمه این زخم چرکین در اعتراض مردم منطقه بلداجی در رابطه با این موضوع سر باز نمود که خطر ایجاد مشکلات امنیتی در استان آرام ما را دو چندان کرده و این خود زنگ خطری برای مسئولین استان است تا نسبت به حل و فصل هرچه زود تر این معضل چاره اندیشی کنند.


اما متاسفانه هرچند مصلحانی آگاه در استان ما مانند نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام دکتر جعفری و سایر دغدغه مندان انقلابی، تلاش در روشنگری فاجعه اتفاق افتاده در استان برای اذهان عمومی مردم نموده و کمر همت را با تمام قوا محکم تر کرده تا پیوند های مستحکم مردمی بین مردم مسلمان و غیرتمند استان ما با استان های همجوار جای خود را به دعوا های قرون وسطایی قومی قبیله ای و ندهد ، همدلی ها و وحدت جای خود را به تفرقه نداده و مردم دو استان یا دو منطقه و بخش برای تقسیم حق آبه خود روبروی هم قرار نگیرند،بدبختانه مافیای ثروت-قدرت آب درون استان ما با تمام توان در تخریب چهره این مصلحان وارد عمل شده و زمانی که این خطر را احساس کردند که بدست گرفتن مطالبات اجتماعی و مردمی مانند معضل آب در استان ما از کانال نیرو های انقلابی و ارزشی جایگاه رفیعشان را به خطر انداخته استیفای سهمشان را از سفره انقلاب را با مخاطره مواجه می کند! بیش از پیش لرزه بر اندامشان افتاده و از هیچ کوشش نابجایی در کارشکنی های خود دریغ نمی کنند.


سخنان روشنی بخش امام جمعه استانمان فصل الخطاب همه مردم انقلابی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه معضل آب و حل و فصل آن بوده و تمامی گروه ها و فعالین مدعی پیگیری معضل آب باید خط مشی خود را بر اساس این رهنمود ها تنظیم نمایند.
اولا باید حق آبه استان ما بطور واضح و روشن مشخص گردیده و با نصب کنتور های هوشمند مشخص شود چقدر از سهم استان ما برده شده و ما چقدر طلب کاریم.


ثانیا تمامی مسئولین،فعالین اجتماعی و کاربران فضای مجازی سعی کنند حفظ وحدت را سر لوحه کار خود قرار دهند و به جای تبدیل کردن این معضل به یک دعوای ناسیونالیستی بدنبال حل و فصل این قائله در چهارچوب قانون و مطالبه گری اجتماعی و انقلابی برآیند.
ثالثاً در رابطه با کنترل آب استان ما و نحوه تقسیم حق آبه،بعلاوه الغای دو طرح ننگین تونل گلاب و بهشت آباد جدا تجدید نظر شده و معین گردیده در ازای آبی که از این استان به استان های مجاور انتقال داده میشود، چه امکانات و پتانسیل هایی به استان ما وارد شده و در راستای اشتغال زایی برای جوانان و پیشرفت استان بکار گیری می شود.


امید است مسئولین مربوطه اینبار پشت گوش انداختن را در حل این بحران کما فی السابق سرلوحه کار خود قرار نداده و بیانات مصلحان انقلابی بالاخص نماینده ولی فقیه که تمام تلاش خود را در احقاق حقوق پایمال شده مردم انقلابی استان انجام داده و می دهند را آویزه گوش خود کنند.


انشالله با عنایات باری تعالی و عملکرد جهادی مسئولین هرچه زود تر این مطالبه اجتماعی به تحقق پیوسته و این معضل به بحران امنیتی برای استان تبدیل نشود.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۰۴

27 Dec 2019