۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۱۹۱۱۲
استاد زن بسيجي مطرح کرد:

جالب ترين ويژگي يک بسيجي در بانوان رزمنده زمان دفاع مقدس مشهود است

بانوي بسيجي عضو شوراي شهر شهرکرد گفت: جالب ترين ويژگي بسيجي در وجود بانوان رزمنده در دوران دفاع مقدس است که با وجود سن کم، بدونه هيچ چشم داشتي جنگيدن و ايثارگري کردند و با از دست دادن همسر و فرزند خود در امدادگري و جمع آوري کمک به رزمندگان اسلام براي تحقق آرمانها و ارزش هاي انقلاب کوشيدند.
جالب ترين ويژگي يک بسيجي در بانوان رزمنده زمان دفاع مقدس مشهود است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازمشکات برين، پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان تاريخي حضرت امام راحل (ره) مبني بر تأسيس بسيج مستضعفين، است. اگر چه آحاد ملت ايران و نهادهاي مختلف کشور در حوادث گوناگون پس از پيروزى انقلاب اسلامي براي حفظ امنيت و استقلال کشور و پاسداري از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايفاي وظيفه نموده اند اما به اعتراف دوست و دشمن، بزرگترين و تاثير گذارترين نقش در دفاع از انقلاب اسلامي بر عهده بسيج و بسيجيان بوده است و همه کساني که خود را در قبال انقلاب اسلامي و کشور متعهد و مسوول مي‌داند در واقع يک بسيجي هستند، چه عضو رسمي سازمان بسيج باشند و چه نباشند.
به همين منظور مصاحبه اي با يکي از بانوان بسيجي عضو شوراي شهر شهرکرد و عضو هيات علمي دانشگاه، ترتيب داده ايم که در ادامه مي خوانيد:

دکتر طيبه شريفي عضو هيات علمي دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار مشکات برين به مناسبت هفته بسيج در توصيف کلمه بسيجي، اظهار کرد: افرادي که تمامي توان خود را در جهت تحقق آرمان هاي ملي و ديني انقلاب اسلامي به کار گرفته و بدون هيچ چشم داشتي آماده تلاش، فداکاري و ايثار باشند.

وي افزود: ايثار، خدايي کار کردن، دين دار بودن و مقيد به اصول و ارزش هاي ملي و مذهبي انقلاب اسلامي از ويژگي ها يک بسيجي است.

دکتر طيبه شريفي ادامه داد: همه بسيجيان مخلص و فداکار مي تواند الگويي جاويد و مثال زدني باشند اما من در دوران دفاع مقدس به دليل زندگي در منطقه جنگي بانوان بسيجي رزمنده اي را ديده ام که با وجود سن کم، بدونه هيچ چشم داشتي جنگيدن و ايثارگري کردند و عده زيادي از آن ها حتي با از دست دادن همسر و فرزند خود در امدادگري و جمع آوري کمک به رزمندگان اسلام براي تحقق آرمانها و ارزش هاي انقلاب با جديت تمام کوشيدند.

وي گفت: ما شاهد حضور بانوان بسيجي رزمنده اي در دوران دفاع مقدس بوديم که در کار خياطي و شستشوي لباس رزمندگان فعاليت داشتند و حتي بودند مسن سالاني فرزند از دست داده و بيمار که چون به صورت مستقيم نمي توانستند حاضر باشند براي نگه داري از بچه ها در بيمارستان ها حضور پيدا مي کردند تا بقيه بتوانند به امداد رساني بپردازند.

اين بانوي بسيجي عضو هيات علمي دانشگاه انگيزه خود از بسيجي شدن و فعاليت در اين حوزه، انجام رسالت شغل انبيايي خود دانست و گفت: هر کس در هر جايي که فعاليت دارد بايد بسيجي باشد چه در خانه با تربيت فرزند و همسرداري و چه به عنوان يک معلم و استاد دانشگاه با تربيت دانش آموز و دانشجو مي تواند رسالت خود را براي حفظ ارزش هاي ديني- ملي و آرامش و سربلندي ايران و ايراني انجام دهد.

استاد مشاور دانشگاه بيان کرد: من وظيفه ام آموزش و پرورش است و براي شناساندن چهره واقعي دين و تلاش براي سربلندي اسلام، ايران و مسلمان در اين چارچوب حرکت مي کنم و با توجه به رشته ام که روان شناسي است مدام علم جديد را با احاديث و آيات مطابقت مي دهم.

وي خاطر نشان شد: در کلاس هاي درسي به دانشجو تفهيم مي شود که احکام و دستورات دين براي سلامت جسم ، تکامل روح و ارتباطات بين فردي موثر مي باشد که خدا.ند تبارک و تعالي در همين راستا توسط انبياء براي انسان فرستاده و علم به مرورزمان به آن دست پيدا مي کند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۵۷

1 Jan 2020