۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۳۷۶۶۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

60نقطه حادثه خیر در چهارمحال وبختیاری شناسایی شد/نصب 56 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از نصب ۵۶ دوربین ثبت تخلف و تصویری در مدت کمتر از یک‌سال در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که از این تعداد رفع ۴۰ نقطه مصوب و عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز ۲۷ نقطه در حال اجرا است.
60نقطه حادثه خیر در چهارمحال وبختیاری شناسایی شد/نصب 56 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری صبح امروز در همایش بزرگداشت روز حمل وتقل در چهارمحال وبختیاری ضمن تبریک این روز به هنه تلاش گران این عرصه و رانندگان گفت:عزیزاین که در سال ۶۲ به ندای معمار کبیر انقلاب لبیک گفتند و توانستند کمتر از۲۲ روز افتخارافرینی کنند.

جمشیدی به هوشمند کردن رصد وضعیت تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اشاره و گفت:  کمتر از یک سال توانستیم 56دوربین تصویری و ثبت تخلفات در جاده های چهارمحال و بختیاری نصب کنیم.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری رتبه سومین استان کشور در کاهش تلفات جاده‌ای را به دست آورده است، افزود: در حال حاضر ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که از این تعداد رفع ۴۰ نقطه مصوب و عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز ۲۷ نقطه در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد از زائران اربعین حسینی و حدود ۶۵ هزار و ۳۰۰ نفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جابه‌جا شدند.

جمشیدی با بیان اینکه وظیفه راهداران و رانندگان کاری سخت و طاقت فرساست، ادامه داد: این قشر جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در شرایط سخت آب و هوایی به خدمت‌گزاری ادامه می‌دهند تا چرخ اقتصاد مملکت بچرخد‌.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۳۵

27 Dec 2019