۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۸۶۷۲
در دومين روز از هفته بسيج دانش آموزي؛

گلزار شهداي وردنجان توسط دانش آموزان بسيجي اين شهر گلباران شد

مراسم غبارروبي و عطر افشاني قبور شهداي دانش‌آموزي شهر وردنجان با حضور جمعي از مسئولان آموزش و پرورش و ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان بن برگزار
گلزار شهداي وردنجان توسط دانش آموزان بسيجي اين شهر گلباران شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، عصر امروز آيين غبارروبي و عطر افشاني شهداي دانش آموز شهر وردنجان برگزار شد.

در اين مراسم معنوي حجت الاسلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن با بيان اينکه ياد امام حسين(ع) و شهداي اسلام هرگز از يادها نخواهد رفت، گفت: اوج قيام سيدالشهدا در عصر عاشورا صورت گرفت اما به دليل هدف والاي ايشان که احياي دين بود؛ ياد وخاطرشان هميشه در تاريخ زنده ماند.

غضنفري افزود: بسياري از دشمنان اسلام و قرآن خواستند مجالس روضه‌هاي امام حسين(ع) تعطيل شود و بين اهل بيت(ع) و مردم فاصله بيندازند اما مشيت و اراده الهي نه تنها اجازه نداد اين کار صورت بگيرد بلکه روز به روز بر محبين امام (ع) افزوده شد.

وي با اشاره به اينکه اگر بخواهيم در کنار امام زمان(عج) باشيم بايد شناخت و معرفت خود را بالا ببريم، تصريح کرد: شهداي دانش‌آموزي امام زمان خود و راه را به خوبي شناختند و در اين راه شهيد شدند.

وي با بيان اينکه ياران امام حسين(ع) بهترين دانش‌آموزان مکتب محمدي(ص) هستند، تصريح کرد: ياران امام حسين(ع)، بهترين شناخت،بصيرت و معرفت را نسبت به امام زمان خود داشتند.

وي بيان کرد: درس شهادت، توبه، نماز، معرفت، بصيرت، ولايت، شجاعت، تقوا و همه درس‌هاي خوبي‌ها در قيام عاشورا است.

انتهاي پيا/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۳:۵۰

30 Dec 2019