۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۲۷۰۲
کلار گزارش مي دهد

تجمع 35 نفر از کارگران فولاد چهارمحال و بختياري در اعتراض به تعديل نيرو

35 نفر از کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري طي چند روز اخير دوبار در اعتراض به تعديل نيرو تجمع کردند.
تجمع 35 نفر از کارگران فولاد چهارمحال و بختياري در اعتراض به تعديل نيرو
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، ۳۵ نفر از کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري براي دومين بار در اعتراض به تعديل نيرو و تعويق دو ماه حقوق تجمع کردند.

کارگران شرکت انرژي گستر فولاد سفيددشت که در چند روز اخير دو بار دست به تجمع زدند، بیان داشتند: شرکت به کارگران اعلام کرده چون نياز به نيرو نداريم ديگر نمي توانيم شما را به کارگيري کنيم.

يکي از کارگران اين شرکت به خبرنگار کلار، گفت: چند سال است که در شرکت انرژي گستر مشغول به کار هستم اما اکنون که کار آن در فولاد تمام شده و قصد جا به جايي دارد به ما مي گويند ديگر نيازي به نيرو نداريم.

وي با بيان اين که تعدادي از کارگران همين شرکت را در فولاد به کارگيري کرده اند، افزود: تعداد ۳۵ نفر از کارگران که عمدتا بومي منطقه هستند را به کارگيري نمي کنند.

يکي ديگر از کارگران اين شرکت که از وضعيت به وجود آمده ناراحت است، گفت: تعداد ۴۰ نفر از همين کارگران براي انجام کارهاي تعميرات، حراست، راننده، نظافت و ... به کارگيري شده اند اما قرارداد نزديک به ۴۰ نفر ديگر را تمديد نمي کنند.

وي با بيان اين که قرارداد کاري ما ۳۰ آذر به پايان رسيد و دوماه حقوق معوقه هم داشتيم، تصريح کرد: شرکت به ما اعلام کرد براي دريافت مطالبات خود بايد تسويه کنيد.

او گفت: در نهايت چندي پيش براي دريافت مطالبات و به کارگيري مجدد در شرکت اقدام به تسويه کرديم اما تا کنون هيچ کدام از ما را به کارگيري نکرده اند.

هنوز وعده هاي مسئولان شرکت محقق نشده است

کارگران معترض مي گويند طي چند روز اخير مديران شرکت قول مساعد براي به کارگيري مجدد به ما داده اند اما تا کنون وعده هاي آنها محقق نشده است.

کارگران اين شرکت مي گويند: ما همچنان در وضعيت بلاتکليفي هستيم و از مسئولان درخواست داريم براي بازگشتمان به کار در فولاد سفيد دشت اقدام نمايند.

گفته مي شود مقامات شهرستان بروجن و استان چهارمحال و بختياري با توجه به پيش رو بودن انتخابات براي به کارگيري مجدد اين کارگران در شرکت فولاد تاکيد دارند.

گفتني است کارگران شرکت انرژي گستر که طي چند روز گذشته در اعتراض به تعديل نيرو تجمع کرده بودند با قول مساعد مسئولان متفرق شدند اما به دنبال برطرف نشدن مطالباتشان پس از سه روز ديگر دوباره دست به تجمع زدند.

انتهاي پيام1026ج /540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۴۰

1 Jan 2020