۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۳۷۹۲
امام جمعه موقت شهر سامان:

کليدهاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اجراي فرامين رهبري است

امام جمعه موقت شهر سامان با بیان اينکه دشمن با ضربه زدن بر اقتصاد سعي بر اين دارد که تمرکز بر توليد و اشتغال را در انقلاب اسلامي از بين ببرد، ابراز کرد: کليدهاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اجراي فرامين رهبري است.
کليدهاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اجراي فرامين رهبري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر سامان با بيان اينکه شعار امسال "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" بوده است، اظهار داشت: مهم ترين و ضروري ترين مسئله در کشور مسئله اقتصاد است.

خطيب موقت شهرستان سامان با بيان اينکه در سال گذشته مسئولان در راستاي اقتصاد مقاومتي از نگاه رهبر انقلاب موفق عمل نکرده اند، افزود: در سال هاي گذشته اقدامات خوبي در زمينه اقتصاد مقاومتي صورت گرفته است اما دشمنان انقلاب با فشار اقتصادي سعي بر براندازي نظام و خسته کردن مردم را دارند.

حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي با بيان اينکه دشمن با ضربه زدن بر اقتصاد سعي بر اين دارد که تمرکز بر توليد و اشتغال را در انقلاب اسلامي از بين ببرد، تصريح کرد: توليد و اقتصاد کشور نه تنها دغدغه مقام معطم رهبري بلکه از دغدغه هاي امام خميني (ره) نيز بوده است.

رضي با اشاره بر اينکه اقتصاد مقاومتي در معيشت مردم و رفع نيازهاي کشور بسيار موثر است، عنوان کرد: کليدهاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اجراي فرامين رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي و استفاده از کالاي ايراني است.

وي با بيان اينکه رهبر انقلاب در سخنراني اول فروردين در حرم رضوي با اشاره بر اقتصاد مقاومتي و مسلئه انتخابات بيان داشت: اقتصاد اولويت اول کشور است و کليد حل اين موضوع وجود مديران انقلابي و کارآمد در کشور است.

رضي با بيان اينکه کشور ما نياز به مدير انقلابي، کارآمد و فعال دارد، اذعان داشت: مردم بايد در انتخابات دقت داشته و مديران انقلابي و کارآمد را انتخاب کنند.

وي با تاکيد بر اينکه مردم بايد در انتخابات با بصيرت عمل کنند، بيان داشت: مهم ترين نکات سخنان رهبري در روز اول سال در حرم رضوي مشارکت پر شور مرد در انتخابات است.

عباس رضي با بيان اينکه رهبر انقلاب در سخننان خود با اشاره بر اينکه من در انتخابات هيچ گونه دخالتي نخواهم داشت، اما اگر راي مردم شکسته شود در آن زمان دخالت خواهم داشت، عنوان کرد: مردم بايد چه در انتخابات رياست جمهوري و چه در انتخابات شهر و روستا فرد بصير و آگاه را مدنظر داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۲۰

5 Jan 2020