۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۴۰۴۳
هفت چشمه گزارش مي دهد:

دستان تمناي معتکفين اردل به درگاه احديت

جوانان و نوجوانان ولايتمدار شهرستان اردل در ايام اعتکاف ماه رجب سه روز روزه مي گيرند و با زبان روزه قرآن مي خوانند، دعا مي کنند و به دور از هياهوي دنيا با خالق هستي خلوت مي کنند.
دستان تمناي معتکفين اردل به درگاه احديت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ديشب بعد از نماز مغرب و عشاء مهمان معتکفين مسجد حضرت ابالفضل (ع) بوديم که در اين نشست صميمانه گفت وگويي با برخي از شرکت کننده مراسم معنوي اعتکاف داشتيم.

در ابتدا در کنار برخي از جوانان و نوجوانان نشستيم که هر کدام مشغول به عبادت با خداوند متعال بودند.
در حاشيه برنامه هاي معنوي اعتکاف گفت وگويي با حسين همتي يکي از معتکفين داشتيم ايشان با بيان اينکه ششمين سال است که در مراسم اعتکاف شرکت کردند اظهار کرد:معتکف شدن يکي از برنامه هاي مستمر انبياء عظام و اولياءالهي در طول تاريخ بوده است که شروع آن از سحر گاه سيزدهم ماه رجب با قصد قربت و ورود به خانه خدا آغاز و به مدت سه روز با خلوت گزيني و دوري از زرق و برق دنياي مادي ادامه يافته و سر انجام آن در غروب روز پانزدهم و فراغت از اعمال ام داوود رقم مي خورد و کساني که وارد اين مسير مي شوند مي بايست بهترين و مهربان ترين انسان را براي رفاقت در اين سفر معنوي انتخاب نموده و اين سه روز سفر از ملک به سمت ملکوت را با امام عصر انس بگيرند تا از لذت انس با آن عزيز سفرکرده بهره مند شوند.
در ادامه با ابوالفضل رحيمي يکي از اعضاي شرکت کننده در مراسم اعتکاف نيز گفت و گويي داشتيم ايشان با استقبال گرمي که از ما کردند اظهار داشت: اولين سال است که در اين مراسم معنوي شرکت مي کنم.

وي افزود:اين سه روز، زندگي در پاکي و دوري از آلودگي گناه،نشان آن است که مي شود پاک زيست و نقطه سياه بر قلب،وارد نساخت،مي شود انس با قرآن داشت و از ياد حضرت مهدي (عج)لذت برد.




انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۰۰

27 Dec 2019