۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۸۰۰۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

شهرستان بروجن جايگاهي در صدا و سيما ندارد/زخم هاي ما اختلاس و حقوق هاي نجومي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که زخم هاي امروز ما اختلاس و حقوق هاي نجومي است، گفت: متاسفانه شهرستان بروجن به عنوان دومين شهرستان استان جايگاهي در صدا و سيما و اخبار ندارد.
شهرستان بروجن جايگاهي در صدا و سيما ندارد/زخم هاي ما اختلاس و حقوق هاي نجومي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: از حضور گسترده مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي شکوه وحدت و محکوميت اغتشاش گران و منافقين قدرداني مي کنم.

وي به ديدار اخير مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخير دست آمريکا و صهيونيست در کار بود و بر هيچ کس پوشيده نيست.

حجت الاسلام هراتي مطلق تصريح کرد: ارسال توييت هاي رئيس جمهور ديوانه آمريکا و حمايت از اغتشاش گران و معترضان غير قانوني مصداق مداخله در کشور ايران بود.

وي با بيان اين که صهيونيست ها از آن سر دنيا با آشوب گران در ارتباط بودند، گفت: زماني که اغتشاشات و توطئه هاي آنان شکست خورد به فکر مسلح کردن آشوب گران افتادند يعني براي آينده برنامه هايي دارند که ما و نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي نبايد از آنها غافل باشيم.

هراتي مطلق ضمن بيان اين که عربستان امروز خود را خادم حرمين شريفين مي داند در صورتي که خائن به حرم و مسجد رسوال الله هستند، گفت: وليعهد خبيث آل سعود گفت توانستم اغتشاشات را وارد ايران کنم.

حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به اين که منافقين در راس ديگر اغتشاشات اخير بودند، ادامه داد: سازمان منافقين اغتشاش گران را تحت پوشش خود قرار داده بود.

زخم هاي ما اختلاس و حقوق هاي نجومي است

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هشدار دادند آمريکايي ها بدانند در اين چند روز به ما خسارت زدند و بدانند که بي تقاص نخواهد بود؛ مردم ايران يقينا پاسخ آمريکا را خواهند داد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن اضافه کرد: رهبر انقلاب به مسئولين توصيه داشتند بايد زخم را خوب کنيد و نگذاريد به وجود آيد؛ زخم، بيکاري جوانان و تعطيلي کارخانه هاي ما يکي پس از ديگري است، زخم اين است ما آنقدر واردات داشته باشيم که در استفاده از کالاها و محصولات ايراني غافل شويم و کشاورز ما بخواهد محصول و دسترنج خود را داخل رودخانه بريزد و يا در خاک دفن کند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که زخم ما اختلاس و حقوق هاي نجومي است، تصريح کرد: در جمهوري اسلامي ايران عده اي پيدا مي شوند به عنوان مسئول اختلاس کنند، بخواهند از امکانات استفاده کنند و برخي ديگر در مناطق محروم چيزي نداشته باشند.

وي گفت: ما دستاوردهاي انقلاب اسلامي را ناديده نمي گيريم اما همين تعداد معدود زيبنده جمهوري اسلامي ايران نيست و سران قوا بايد پيگيري کنند.

شهرستان بروجن جايگاهي در صدا و سيما ندارد

حجت الاسلام هراتي مطلق در بخش ديگري از خطبه ها به ۲۶ دي ماه سالروز فرار شاه خائن از ايران اشاره کرد و گفت: شاه ملعون تا دندان مسلح وقتي خشم مردم انقلابي را ديد پا به فرار گذاشت؛ مردم اين گونه انقلاب کردند بايد قدر بدانيم.

وي ضمن قدرداني از زحمات مسئولين و با اشاره به اين که تذکر براي رفع نواقص است، اضافه کرد: متاسفانه شهرستان بروجن به عنوان دومين شهرستان استان جايگاهي در صدا و سيما و اخبار ندارد.

هذاتي مطلق خاطر نشان کرد: راهپيمايي شکوه وحدت در شهرستان بروجن که راهپيمايي بسيار بزرگي بود ۲۶ ثانيه پخش شد اما راهپمايي مرکز استان ۶ دقيقه و چند ثانيه پخش شد که اجحاف در حق ما است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: حق شهرستان بروجن در صدا و سيما بايد محفوظ بماند که از مسئولين محترم صدا و سيما آن را خواستاريم.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۹:۴۱

28 Dec 2019