۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۶۰۲۳
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

نماز عید قربان در فارسان اقامه می شود

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: با توجه به اينکه امسال عيد بزرگ قربان با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار شود.
نماز عید قربان در فارسان اقامه می شود
به گزارش جهانبین نیوز،حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: عيد سعيد قربان يکي از اعياد بزرگ اسلامي و يادآور زيباترين تعبد بندگان در برابر خداي متعال است.

وي افزود: اين روز بزرگ درواقع عيد فداکاري، ايثار، ايمان و مسئوليت است و درعين‌حال عيد قربان، جشن پايان تکليف حج و برگزاري کنگره بزرگ امت اسلامي است.

یوسفی تصريح کرد: با توجه به اينکه امسال اين عيد بزرگ با روز جمعه همزمان شده است لذا نماز عيد قربان در روز جمعه با حضور مردم مؤمن و انقلابي شهر فارسان ساعت هفت نيم صبح در محل مسجد و مصلي امام حسين (ع) برگزار خواهد شد.

وي افزود: لذا از عموم امت حزب‌الله دعوت مي‌شود با شرکت در نماز عيد قربان بر شکوه و عظمت نماز عيد که جلوه‌اي از وحدت، همدلي و عظمت امت اسلام است بيفزايند.

يوسفي گفت: همچنين بر اساس احکام شرعي مبني بر اينکه اگر يکي از اعياد فطر و يا قربان در روز جمعه واقع شود بايد نماز عيد را اقامه و در آن هفته نماز جمعه برگزار نشود لذا در اين هفته نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۱:۳۷

8 Jan 2020