۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۳۴۲۲۳
فرماندار کوهرنگ خبر داد

محاصره برفي دهستان موگويي شکست

بازگشايي جاده دهستان موگويي که مملو از برف انباشته شده در شهرستان کوهرنگ بود، بازگشايي شد
محاصره برفي دهستان موگويي شکست
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: دهستان محروم موگويي شامل 15 روستا است که در مرتفع ترين نقطه رشته کوه زاگرس در جوار قله زردکوه در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختياري واقع‌ شده است با تلاش بسيار زياد راهداران بازگشايي شد.

وي گفت: دهستان موگويي از توابع بخش مرکزي شهرستان کوهرنگ در شمال غرب استان چهارمحال و بختياري و در نزديکي مرز اين استان، با استان لرستان قرار دارد.

فرماندار کوهرنگ با بيان اينکه اين دهستان در شهرستان کوهرنگ در ارتفاعات و در منطقه‌اي که بيشترين بارش استان چهارمحال و بختياري اتفاق مي‌افتد قرار دارد، بيان داشت: راه ارتباطي اين دهستان از آذرماه سال گذشته به‌واسطه بارش سنگين برف چند متري تاکنون بسته بود که با تلاش دو هفته اي راهداران، اين جاده بازگشايي شد.

وي گفت: 4 دستگاه بولدوزر، يک دستگاه گريدر و يک دستگاه لودر 25 کيلومتر از جاده چلگرد که با ارتفاع 6 تا 12 متري برف پس از 6 ماه مسدود شده بود را بازگشايي کردند.

فرماندار کوهرنگ افزود: با بازگشايي مسير، خدمات رساني به حدود 5 هزار خانوار در روستاهاي اطراف و 3 هزار نفر از عشاير کوچرو تسهيل شد.

زمانپور تصريح کرد: بازگشايي جاده موجب شده ارتباط زميني مردم اين دهستان بعد از زماني بيش از 6 ماه با مرکز شهرستان برقرار شود و مردم دوباره مي‌توانند وارد مرکز شهرستان شوند و همچنين براي انجام امور مربوطه خود از اين مسير سفر کنند.

به گزارش خبرنگار کوهرنگ خبر، بازگشايي اين جاده  زيباترين و بديع‌ترين جاذبه گردشگري چهارمحال و بختياري را در اين ماه رقم‌ زده است، گذر از بين ديوارهاي برفي با ارتفاع شش متر در کنار آبشارهاي فصلي و دائمي منطقه يکي از خارق‌العاده‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري به شمار مي‌رود .

وجود برف با ارتفاع بيش از 12 متر در دو طرف جاده و گذر از اين جاده با خودرو  و مشاهده زيبايي هاي منطقه چشم هر بيننده اي را به خود خيره مي کند


انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۴۷

28 Dec 2019