۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

هم دلی و هم راهی مسئولین برابر با مشارکت بیشتر مردم در انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه مسئولین ما در بحث انتخابات با یکدیگر هم دلی و همراهی بیشتری داشته باشند قطعاً انتخابات سالم تر و با شکوه ترین برگزار خواهد شد.
هم دلی و هم راهی مسئولین برابر با مشارکت بیشتر مردم در انتخابات
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، قاسم سلیمانی اظهار کرد: هدف در انتخابات پر شور ، حماسی و قدرتمند مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی است و هرچه بیشتر در این انتخابات شرکت کنند ، قدرت های جهانی بر روی نظام ما حساب بیشتری باز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث انتخابات باید دو بعد مردمی و کاندیدا، بعد نظامی و اجرایی توجه زیادی داشت تصریح کرد: کاندیدای گرانقدر باید بر مبانی قانون اخلاقی و اصول اسلامی حرکت کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه کاندیدا نباید به مسائلی دامن بزنند که مشکلات برای استان و یا کشور به دنبال داشته باشد بیان داشت:کاندیدا نباید قول هایی را به مردم بدهند که انجام شدنی نیست.

وی ادامه داد: ایجاد محیط سالم و مردمی ، عقلانی و قانونی، تمدن و اصالت باید سر لوحه کار و تبلیغات کاندیدای شورای اسلامی در مجلس باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در بحث انتخابات باید بعد نظارتی و اجرایی را همواره مد نظر قرار دهند عنوان کرد:آن ها باید کار قانونی انجام دهند و در خط قانون حرکت کنند ، هیئت های اجرایی را تشکیل دهند و معتمدین را بین خود و افراد تعیین کنند و لازم است روند انتخابات را بررسی کنند.

وی ادامه داد :اداره کل اطلاعات، دادگستری، ثبت احوال، نیروی انتظامی باید شرح وظایف ذاتی خود را به خوبی انجام دهند و اداره اطلاعات در مسائل امنیتی باید مهر قانون را حمل کنند.

سلیمانی رعایت حقوق شهروندی را ضرورت دانست و گفت:در هیئت های نظارت علاوه بر رعایت حقوق شهروندی باید هماهنگی ، هم دلی و وحدت خوبی بین ناظرین و مجریان پیش آید.


انتهای پیام /۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۲۷

30 Dec 2019