۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۹۴۶۳
مسول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری:

دانشگاه هاي ما مظهر و تجلي نخبه پروري معنوي و ايماني شدند

مسول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه بیاد مظهر نخبه پروری باشند، گفت: طرح مبانی اندیشه موسوم به طرح ولایت دانشجویی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
دانشگاه هاي ما مظهر و تجلي نخبه پروري معنوي و ايماني شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  منطقه آزاد، احمد راستینه مسول بسیج دانشجویی استان در همایشیدردانشگاه شهرکرد با بیان اینکه طرح مباني انديشه آغاز شد،گفت: این طرح گامی اساسی برای ترغیب دانشجویان به مسائل خداشناسی، ولایت و انس با اهل بیت (علیهماالسلام ) است و دانشجویان شرکت کننده در این طرح امتیازات معنوی بالایی نسبت به دیگر دانشجویان پیدا می کنند.

وی افزود: امروز به برکت اسلام، دانشگاه های ما مظهر و تجلی نخبه پروری معنوی و ایمانی شده اند و در کمتر مکاتب جهان می توان چنین استعداد هایی را مثال زد.


راستینه اظهار داشت: بیست و یکمین دوره طرح مبانی اندیشه بیش از آنچه یک طرح سمبلیک برای پیاده سازی معنویت و هویت شناسی فرد بپردازد، به دنبال راه حل های جدید سبک زندگی اسلامی، آشنایی با خداشناسی و خدامحوری و همچنین اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام عظمای ولایت است.


بر اساس این گزارش بیش از ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر، آموزش های طرح مبانی اندیشه را با محوریت مباحث معرفتی، خداشناسی، هستی شناسی ، سیاسی، اقتصادی و بویژه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهرکرد از ۲۶ تیر تا ۱۰ مرداد فرا خواهند گرفت.
گفتنی است، برای شرکت کنندگان در این طرح کارت پایان دوره صادر خواهد شد.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۶:۳۶

27 Dec 2019