۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۴۰۵۲۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با جهان بین نیوز:

با قانونی که علیه اقتدار کشور باشد، مخالفیم/ مصوبه مجلس را بررسی می کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:با هر اقدامی که به اقتدار کشور آسیب برساند و مانع پیشرفت کشور باشد مخالف هستیم و مخالفت خواهیم کرد.
با قانونی که علیه اقتدار کشور باشد، مخالفیم/ مصوبه مجلس را بررسی می کنیم
به گزارش جهانبین نیوز، مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه لایحۀ الحاق دولت ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم موسوم به «CFT» را تصویب کرد.

این لایحه شامل یک مقدمه، ۲۸ ماده و یک پیوست است که پیوستن ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را با شروطی از جمله تاکید بر باقی ماندن نظام بر موضع «به رسمیت نشناختن اسرائیل»، پذیرفت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص تصویب لایحه  الحاق ایران به  کنوانسیون بین‌المللی مقابله‌با تأمین‌مالی تروریسم(cft) در مجلس اظهار داشت: مجمع این مصوبه و مصوبات دیگر مجلس را از نظر انطباق با سیاست های کلی کشور مورد بررسی قرار می دهد، در صورتی که مغایر با سیاستهای کلی کشور باشد به شورای نگهبان اعلام می کنیم تا  اصلاحیه  مصوبه صورت گردد.

رضایی افزود: ما با هر اقدامی که به اقتدار کشور آسیب برساند و مانع پیشرفت کشور باشد مخالف هستیم و مخالفت خواهیم کرد. هیچ امری نباید به اقتدار کشور آسیب بزند، هیچ قانونی نبابد مانع پیشرفت کشور باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قوانین باید تقویت کننده اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور باشد

رضایی بیان داشت: مجمع از بعد نظارت بر سیاسست های کلی ، مغایرت هایی را که در مصوبات مجلس مشاهده کند به شورای نگهبان اعلام می کند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۲:۰۳

3 Jan 2020