۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۳۸۸۳
رونمايي از نماد مقاومت و زن در استان:

تنديس زنان ايثارگر استان چهارمحال و بختياري رونمايي شد

تنديس زنان ايثارگر استان چهارمحال و بختياري در جوار امامزادگان دو معصوم شهرکرد رونمايي شد.
تنديس زنان ايثارگر استان چهارمحال و بختياري رونمايي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، فرزانه احمدپور مسئول بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در مراسم رونمايي از تنديس زنان ايثارگر استان در خصوص اين اقدام فرهنگي، اظهار کرد: نماد زن، ايثار و شهادت نمايانگر نفش برجسته زنان و حضور منسجم مادران، همسران و فرزندان شهدا و رزمندگان است.

وي افزود: با حمايت هاي همه جانبه اين شير زنان پيروزي حق بر باطل در ۸ سال دفاع مقدس به نمايش گذاشته شد.

احمدپور ادامه داد: اگر زنان دلاور مسلمان ايراني نبودند قطعا اين حماسه عظيم با اين عظمت اتفاق نمي افتاد.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه استان چهارمحال و بختياري در خصوص آمار مادران و همسران و زنان شهدا و ايثارگران اعلام کرد: در استان مجموعا ۱۵ شهيده زن، ۵۸۴ همسر شهيد، ۱۴۱۲ مادر شهيد در قيد حيات ، ۱۰۱ مادر جانباز بالاي ۵۰ درصد، ۴۱۳ همسر جانباز بالاي ۵۰ درصد، ۳۷ زن جانباز و ۸۰۰ زن ايثارگر و پشتيباني و همگام با جبهه داريم که با ايثار نقش آفريني کردند.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص زن مسلمان بيان کرد: زن مسلمان ايراني تاريخ جديدي را پيش چشم زنان جهان گشود است و ثابت کرد که مي توان زن بود، عفيف بود، محجبه بود، شريف بود و در عين حال در متن جامعه فعاليت کرد و موثر بود.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه استان چهارمحال و بختياري در خصوص رونمايي از تنديس زنان شهيده استان که با حضور مادر شهيدان اعتدالپور که سه شهيد تقديم انقلاب کرده است، افزود: امروز اين توفيق را داريم تا بتوانيم در جوار امامزادگان دو معصوم شهرکرد اين نماد را که به همت فرماندهي سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)، بسيج جامعه زنان، مهندسي سپاه استان و اداره اوقاف استان صورت گرفته شده به دست مبارک مادر شهيدان اعتدالپور رونمايي کنيم.


وي ادامه داد: اين مکان به جهت هم سويي با امامزادگان دو معصوم(ع)، بهترين مناسبت با زنان را داردکه انتخاب شده است.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در پايان خاطر نشان کرد: همزمان با روز بسيج جامعه زنان و يادبود شهيده طيبه واعظي، يادواره ۱۵ شهيده زن استان در محل پارک بانوان شهرکرد در راستاي برنامه هاي کنگره شهداي استان برگزار مي گردد.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۵۳

28 Dec 2019