۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۱۱۷۳

حضور گسترده دانش آموزان فارساني در مسابقات فرهنگي و هنري

معاون پرورشي مديريت آموزش وپرورش شهرستان فارسان گفت: مرحله شهرستاني مسابقات فرهنگي و هنري با حضور گسترده دانش آموزان سطح مدارس اين شهرستان در جريان است.
حضور گسترده دانش آموزان فارساني در مسابقات فرهنگي و هنري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کيانوش بزرگ نيا افزود: دراين دوره از مسابقات ۲۵۰۰نفر دانش آموز در مقاطع تحصيلي ابتدايي ،متوسطه اول و متوسطه دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وي تصريح کرد: رتبه هاي برتر هر مقطع به مسابقات استاني که در ارديبهشت ماه ۹۴ در شهرکرد برگزارمي شود اعزام مي شوند.

وي اشاعه، ترويج و تعميق فرهنگ ناب اسلامي در بين دانش آموزان، شناسائي و شکوفائي استعدادهاي آنان را از اهداف اصلي و محوري برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري برشمرد.

اين مسئول با بيان اينکه مسابقات فرهنگي و هنري يکي از جذابترين فعاليت ها در سطح مدارس است؛ ايجاد رقابت سالم، غني سازي اوقات فراغت، کسب و تبادل تجربيات، تقويت روحيه تعاون، مشارکت و مسئوليت پذيري و ايجاد شور و نشاط توأم با خودباوري و اعتماد به نفس در بين دانش آموزان را از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره فرهنگي و هنري در مدارس عنوان کرد.

بزرگ نيا با اشاره به استقبال دانش آموزان از اين رقابت هاي فرهنگي و هنري، حضور پر شور و گسترده دانش آموزان هنرمند در اين جشنواره را بيانگر جايگاه و اهميت هنر در پرروش استعدادهاي ناب فردي دانست و بيان کرد: اين مسابقات بستر و زمينه اي مناسب براي بروز، کشف و شکوفايي توانمندي ها و هنرهاي دروني و نهفته افراد محسوب مي شود.

وي با اشاره به عملکرد درخشان و قابل تحسين دانش آموزان شهرستان فارسان در مسابقات فرهنگي، هنري، قرآن و عترت دانش آموزي اظهار اميدواري کرد با برنامه ريزي هاي مطلوب انجام شده در حوزه معاونت پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش هنرمندان فارساني امسال نيز با درخشش در اين رقابت ها، برگ زرين ديگري را در کارنامه درخشان فرهنگ و هنر اين شهرستان رقم بزنند.


انتهای پیام/1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

بابات
میشه.فقط عکس پسر ها را نشون ندیدن ما هم ادمیم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۰۱

25 Jan 2020