۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۰۱۷۳
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری؛

سه پروژه زيرساختي در هفته دولت در شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري افتتاح می شود

مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري از افتتاح سه پروژه زير ساختي در هفته دولت كه بدست متخصصان اين شركت آماده بهره برداري گرديده اند ،خبر داد.
سه پروژه زيرساختي در هفته دولت در شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري افتتاح می شود
علیرضا شفيع زاده مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با تبریک آغاز هفته دولت در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی بعنوان مدال های افتخار نظام یک تکلیف و بر همگان واجب است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری با بيان اينكه این شرکت چهار پروژه زیرساختی را در هفته دولت به بهره برداری خواهد رساند خاطرنشان کرد:‌ در كنار كلنگ زني و بهره برداري از ۹ واحد صنعتي مستقر در نواحي و شهرك هاي صنعتي استان ،شبكه روشنايي معابر اصلي شهرك صنعتي فرادنبه و وردنجان و آسفالت بخشي از معابر شهرك صنعتي وردنجان سه پروژه عمراني است که بدست متخصصان این شرکت با هزينه اي بالغ بر ۵ ميليارد ريال آماده افتتاح گردیده اند.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري خدمات زیر ساختی را از اساس اصلی ایجاد یک واحد صنعتی دانست افزود: این شرکت وظیفه دارد کلیه واحدهای صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان را از بدو کلنگ زنی تحت ارائه خدمات زیر ساختی خود قرار دهد ،خدماتی زيرساختي که در شهرها و روستاها توسط دستگاه های خدمت رسان مجزا ارائه می گردد.

مدیرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري تصريح كرد: این واحد های صنعتی خدماتی چون آب ،برق،گاز،مخابرات،اینترنت،آنتن تلفن همراه،فاضلاب،مسیر دسترسی،فضای سبز،جدول بندی معابر و ... را از این شرکت دریافت و در آستانه افتتاح و بهره برداری نیز بر اساس زمینه و نوع فعالیت شان ،خدمات زيرساختي تکمیلی به آنان ارائه تا با آسودگی خاطر آماده راه اندازی و پیوستن به چرخه صنعت استان گردند.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري پروژه های عمرانی اجرا شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان را ویترین اقدامات و عملکرد این شرکت بر شمرد و افزود: از آنجا که پروژه های عمرانی در دست اجرا و تکمیل شده در نواحی و شهرک های صنعتی استان همگی بدست متخصصان این شرکت تحقق می یابند بی شک جایگاه ویژه در ویترین افتخارات ما دارند و به هنگام بهره برداری از آنها و نیز بهره مندی واحد های صنعتی از اين خدمات برای افتتاح ،احساس غرور می کنیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۸:۳۷

29 Dec 2019