۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۹۱۰۳
بسيجي نمونه و برگزيده جشنواره مالک اشتر:

تفکر بسيجي راهکار اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن است

فرمانده پايگاه بسيج نمونه کشوري: تفکر بسيجي راهکار اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن است و حضور پر رنگ بسيجيان در عرصه هاي مختلف مي تواند فرهنگ ساز باشد.
تفکر بسيجي راهکار اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن است
زهرا ايماني فرمانده پايگاه بسيج حضرت صديقه کبري(س) شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر ضمن تشريح فعاليتهاي خود در بسيج گفت: از سال ۱۳۸۷ به عنوان فرمانده پايگاه انتخاب شدم و قبل از آن نيز عضو شوراي بسيج در سمتهاي نيروي انساني و مخابرات بودم.

ايماني افزود: عضويت در بسيج مداحان، فعاليت در آموزشگاه و کارگاه خياطي و برگزاري کلاسهاي آموزشي از ديگر زمينه هاي کاري اينجانب است.

وي در خصوص کسب عنوان پايگاه برتر کشوري در اولين جشنواره سراسري مالک اشتر تصريح کرد: پايگاه صديقه کبري(س) شهرکرد از فعالترين پايگاههاست که فعاليتهاي منحصر به فردي نظير راه اندازي مهد مساجد با عنوان کودکان بهشتي، تاسيس مرکز خيريه محبين الائمه زير نظر کميته امداد امام خميني(ره)، برگزاري کلاسهاي آموزشي، فرهنگي و هنري با تخفيف ويژه را دارد.

ايماني بيان داشت: ارتباط مداوم و صميمانه بين اعضاي پايگاه، تعامل و همکاري با ساير نهادها و ارگانها، معرفي افراد نيازمند براي دريافت تسهيلات، وام و اشتغال از ديگر ويژگي هاي اين پايگاه است.

وي در خصوص رسالت بسيجيان اظهار داشت: امروز دشمن بيش از هر زمان ديگري از اقتدار و بصيرت بسيجيان در هراس است و رسالت امروز ما بيشتر و سنگين تر از دوران هاي قبل است.

فرمانده پايگاه نمونه کشوري تاکيد کرد: تفکر بسيجي راهکار اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن است و حضور پر رنگ بسيجيان در عرصه هاي مختلف مي تواند فرهنگ ساز باشد.

وي عشق به اسلام و نظام و مردم، برخورد خوب و اخلاق حسنه، برگزاري برنامه هاي جذاب و با نشاط براي جذب حداکثري، بها دادن به اعضا از طيف هاي مختلف و بالا بردن بصيرت و آگاهي را از جمله مولفه هاي اصلي و مورد نياز در بسيج عنوان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۰

25 Feb 2020