۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۸۶۵۳
امام جمعه موقت جمعه لردگان:

انتخاب شايسته آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد

امام جمعه موقت شهرستان لردگان گفت: انتخاب آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان رهبري يک انتخاب اصلح بود.
انتخاب شايسته آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به تقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت‌الاسلام منصوري امام جمعه موقت شهرستان لردگان  در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه که در مصلاي بزرگ اولي‌الامر لردگان برگزار شد با سفارش به تقواي الهي و دوري از گناهان، با تبريک انتخاب آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: همه اعضاي مجلس خبرگان افرادي اصلح و شايسته هستند، انتخاب شايسته  حضرت آيت‌الله جنتي به عنوان رئيس مجلس خبرگان، همه ما را خوشحال کرد و نقشه شوم دشمنان اسلام نقش بر آب شد.

 وي با اشاره به آغاز به کار مجلس شوراي اسلامي از روز شنبه هشتم خرداد 95 بیان داشت: اميدواريم همانطور که اعضاي مجلس خبرگان، فرمايشات رهبري را مدنظر قرار دادند، نمايندگان منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز، به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري عمل کنند و در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، نسبت به تحقق خواست ايشان تلاش کنند.

وي تاکید کرد: پيام خانواده معظم شهداء، ايثارگران، نمازگزاران و همه احاد ملت شريف ايران به تمام نمايندگان مجلس اين است که آن عزيزان دلسوز مردم باشند و مصوباتي را وصف نمايند که به درد مردم بخورد.

منصوري افزود: نمايندگان و همه مسئولين اين جمله را که امام راحل فرمودند "مبادا اين مملکت به دست نااهلان بيفتد" را نسب‌العين کارهاي خود قرار دهند و خداي ناکرده طرحي را تصويب نکنند که نااهلان و دشمنان در اين کشور اسلامي نفوذ پيدا کنند و اگر چنين اتفاقي هم بيفتد ملت بيدار هميشه در صحنه ايران صف‌آرايي مي‌کنند و جلوي دشمنان همانند گذشته مي‌ايستد.

امام جمعه موقت لردگان در بخش ديگر از سخنان خود با اشاره به بيانات حضرت آيت‌الله خامنه (مدظله‌العالي) در دانشگاه افسرى و تربيت پاسداري امام حسين عليه‌السلام که به اهميت جواني اشاره داشتند افزود: ایشان در این باره فرمودند "جوان‌هاي عزيز! فردا مال شما است، آينده مالِ شما است؛ شما هستيد که بايد اين تاريخ را با عزّتش محفوظ نگه داريد؛ شما هستيد که اين بارِ مسئوليّت را بردوش داريد؛ خرّمشهرها در پيش است؛ نه در ميدان جنگ نظامي، بلکه‌ در يک ميداني که از جنگ نظامي سخت‌تر است. البتّه ويراني‌هاي جنگ نظامي را ندارد؛ بعکس، آباداني به دنبال دارد، امّا سختي‌اش بيشتر است."

وي به بخش ديگري از سخان رهبري اشاره داشت و گفت: معظم‌له فرموند "امروز جنگ نظامي مطرح نيست؛ امروز براي کشور ما جنگ نظاميِ سنّتي و متعارف احتمال بسيار بسيار ضعيفي است لکن جهاد باقي است؛ جهاد فقط به‌معناي جنگ نظامي نيست؛ جهاد يک معناي بسيار وسيع‌تري دارد. در بين جهادها جهادي هست که خداي متعال در قرآن آن را «جهاد کبير» نام نهاده است."

خطيب موقت نماز جمعه اين هفته لردگان ضمن تسليت سالگرد ارتحال امام خميني (ره)،‌ بنيان‌گذار نظام اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره ايشان اشاره کرد و گفت: 14 خرداد همچنين روز انتخاب آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به رهبري ملت بود و خبرگان اول اين يادگاري ارزشمند را از خود باقي گذاشت.
 
انتهاي پیام1026ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۵۱

26 Dec 2019