۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۷۰۳

محکومیت متصرفان اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاري از رفع تصرف ۳۴۵ مترمربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده شیدا در شهرستان بن با دستور قضایی و محکومیت دو نفر متخلف تصرف اراضی ملی به ۶ ماه حبس تعزیری خبر داد.
محکومیت متصرفان اراضی ملی در چهارمحال و بختیاری
شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ با اعلام این خبر، گفت: ۳۴۵ متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده شیدا در شهرستان بن تغییر کاربري شده بود که با پیگیري حفاظت محیط زیست استان و دستور مقام قضایی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.

وي اراضی ملی را جزو انفال و حقوق عامه مردم و برخورد با متجاوزان را از اولویت ها دانست و افزود: حفاظت از مناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که به صورت مستمر و دائمی انجام می شود.

احمدي از جدیت دستگاه قضا و همکاري مسئولان دست اندرکار و حمایت مردمی در این خصوص قدردانی کرد و اظهار داشت: این دو متخلف که اقدام به تغییر کاربری ۳۴۵ متر مربع از اراضی ملی بدون مجوز قانونی کرده بودند توسط دستگاه قضایی، ضمن رفع تصرف و اعاده به وضع سابق هر کدام به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در انجام وظایف و برخورد قاطع با متخلفان بدون هیچ ملاحظه ای عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۵:۵۶

27 Dec 2019