۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۸۲۷۴
رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری؛

حضور 2ورزشکار استان در مسابقات آسیایی تهران

رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: 2 ورزشکار دو و میدانی کار استان برای حضور در رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا عازم تهران خواهند شد.
حضور 2ورزشکار استان در مسابقات  آسیایی تهران
به گزارش جهانبین نیوز، صمیمی با اعلام این خبر افزود: محمد ارزنده و امیر مرادی در هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که از ۱۲ بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز می شود، حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اضافه کرد: این مسابقات به دلیل پیش روی بودن رقابت های جهانی داخل سالن که در بیرمنگام انگلستان برگزار می شود، از اهمیت ویژه ای برخورد است و همین اهمیت موجب شده تا ستاره های دو و میدانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به تهران بیایند.

داریوش صمیمی اظهار امیدواری کرد : محمد ارزنده با توجه به تجربه بالا در ماده پرش طول و حضور در رقابت های مختلف امیدهای زیادی برای کسب مدال دارد و امیر مرادی نیز در دو ۸۰۰ متر شانس بالایی برای ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت ها نسبت به خود جلب کرده است.

گفتنی است محمد ارزنده که عنوان «پرنده دو و میدانی ایران» را دارد، تجربه ۲بار حضور در المپیک، رکورد دار پرش طول ایران با پرش ۸متر و ۱۷ سانتی متر و کسب عنوان سوم جوانان آسیا و مدال نقره مسابقات آسیایی را در پرونده خود دارد.

امیر مرادی، دیگر دونده چهارمحالی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها نیز تجربه مدال طلای رقابت های جوانان آسیا، مدال طلای رقابت های دانش آموزان جهان و برتز مسابقات داخل سالن آسیا در این مسابقات شرکت می کند.

به گفته داریوش صمیمی، دو و میدانی ایران برای سومین بار است که میزبان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا می شود. رقابت های سال ۲۰۰۴ و ۲۰۱۰ تهران و این بار نیز در سال ۲۰۱۸ سالن سرپوشیده دو ومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به مهمترین آوردگاه داخل سالن آسیایی تبدیل می شود.

انتهای خبر /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۴۴

29 Dec 2019