۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۳۴۱۴
مسئول ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری:

انتشار فراخوان مقاله و کتاب اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری

مسئول ستاد کنگره شهدای استان گفت: فراخوان مقاله و کتاب به مناسبت اولین کنگره ملی 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری، منتشر شد.
انتشار فراخوان مقاله و کتاب اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری
سید جعفر موسوی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اعلام این خبر گفت: مسابقه مقاله نویسی و کتاب به مناسبت برگزاری اولین کنگره ملی ۲۴۰۰شهید استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

موسوی ضمن تشریح محورهای فراخوان این مسابقه اظهار کرد: محورهای ۱۵گانه کنگره؛ نگرش حسی، عقلی، شرعی و ادارکی شهودی شهدا و دفاع مقدس اولین محور می باشد.

وی افزود: دومین محور کنگره،‌‌تیپ قمربنی هاشم علیه السلام، بسیج مستضعفین و دفاع مقدس، عنوان شده و تهاجم فرهنگی و جهاد فرهنگی (گروه های تکفیری و سلفی)، سومین محور است.

وی نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دفاع مقدس و شهدا به همراه؛ دفاع مقدس، کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان از دیگر محورهای کنگره عنوان کرد.

موسوی ضمن تشریح محورهای کنگره،‌ آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۱ به استان چهارمحال و بختیاری، و آثار مربوط به ایثار، وصیت نامه، شهادت و شهدا، بعنوان ششمین و هفتمین محور برشمرد.

وی با بیان اینکه امام، ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس، هشتمین محور و الگوها و مبانی فکری و عقیدتی شهدا، نهمین محور کنگره می باشد تصریح کرد: دهمین محور این کنگره، حوزه های علمیه،‌دانشگاه و شهدا، است و نگرش مردم نسبت به جنگ و شهدا، بعنوان محور بعدی مطرح شده است.

موسوی بیان کرد: خانواده، سبک زندگی و فرهنگ شهادت، دوازدهمین محور کنگره است و دفاع مقدس، دانش آموزان و دانشجویان به همراه هویت ملی و دفاع مقدس و همچنین زنان و دفاع مقدس از دیگر محورهای کنگره هستند.

وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان واقع در شهرکرد،‌میدان انقلاب، چهار راه دانشسرا، بلوار خواجه نصیر، مدرسه بهارآفرین، طبقه سوم مراجعه یا با شماره تلفن ۲- ۳۲۲۷۹۰۵۱،‌نمابر ۳۲۲۷۹۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۲۳

5 Jan 2020