۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۳۴۰۴
خطیب موقت شهرکرد:

اقتصاد مقاومتي تنها راه حل توسعه اقتصاد در کشور

خطيب موقت جمعه شهرکرد گفت: مسوولان بايد مساله اقتصادي را که مورد تاکيد مقام معظم رهبري است سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که اقتصاد مقاومتي راه حل توسعه اقتصاد در کشور است.
اقتصاد مقاومتي تنها راه حل توسعه اقتصاد در کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت الاسلام سيد ابوالحسن فاطمي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: مساله فلسطين همانگونه که مقام معظم رهبري فرمودند نبايد فراموش شود و بايد در راس مسائل جهان اسلام باشد.

وي يادآور شد : برگزاري کنفرانس در تهران نشان داد که ملت هاي آزادي جهان خواهان آزاد سازي فلسطين از دست رژيم اشغالگر قدس است.

فاطمي تصريح کرد: به دليل سستي دولت هاي عربي ، فلسطين به مساله جهان اسلام تبديل نشد در حالي که حدود ۲۰ سال پيش و قبل تر از آن حتي در راديو هاي عربي اسم اسرائيل به عنوان ' عدو' ( دشمن) ذکر مي شد.

خطيب جمعه شهرکرد يادآور شد: اکنون تعدادي از کشورهاي عربي متاسفانه همپيمان رژيم اشغالگر قدس شده اند که آخرين اين کشورهاي عربستان است که رژيم اشغالگر قدس کنار آمده است.

فاطمي گفت: ملت هاي آزادي جهان اسلام تا ريشه کني غده سرطاني اسرائيل آرام نمي گيرند و با وحدت جهان اسلام اسرائيل را به زباله دان تاريخ مي اندازند.

امام جمعه موقت شهرکرد به مواضع اخير ترکيه عليه ايران اشاره کرد و گفت:تحرکات ترکيه ، عربستان و اسرائيل بر ضد مردم ايران اسلامي راه به جايي نمي برد و ملت ايران را استوارتر از گذشته مي کند.

وي به مواضع اخير کنفرانس مونيخ در آلمان اشاره کرد و گفت:اين مواضع ضد ايراني از سر ناداني و کم عقلي آنان است و بايد جواب اين موضع را ايران قاطعانه بدهد.


فاطمي به سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اشاره کرد و گفت: اين بانوي بزرگ و دختر نبي مکرم اسلام بهترين الگو و اسوه براي زنان است و ايام شهادت آن بانوي بزرگ بايد با شکوه برگزار شود.

وي به آغاز ثبت نام حوزه هاي علميه اشاره کرد و گفت: حوزه هاي علميه محلي براي تحصيل سربازان امام زمان (عج) است و حوزه هاي علميه از بنيه علمي و معرفتي بالايي برخوردارند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۱۹

1 Mar 2020