۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۰۶۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

تحقق وعده الهی، منوط به استکبار ستیزی است

حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز تحقق وعده الهی را منوط به استکبارستیزی دانست و گفت: برای این کار، یک اخلاص و ایمان کامل و اطاعت از خداوند در مسیر اطاعت از ولی الهی لازم است.
تحقق وعده الهی، منوط به استکبار ستیزی است
به گزارش جهانبین نیوز نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛ حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر، بهترین فرصت برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی و اندیشه های والای ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری است.

وی، افزود: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی برای آحاد مردم از اولویت بالایی برخوردار است و تشریح ریشه های شکل گیری نهضت امام خمینی(ره) به درک بهتر واقعیت ها کمک می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به ماهیت و هویت انقلاب اسلامی، استکبارستیزی را از آرمان های بزرگ دینی و مذهبی و برگرفته از مکتب و قیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برشمرد.

وی، تحقق وعده الهی را منوط به استکبارستیزی دانست و گفت: برای این کار، یک اخلاص و ایمان کامل و اطاعت از خداوند در مسیر اطاعت از ولی الهی لازم است.

حجت الاسلام سرافراز، افزود: اگر ما می خواهیم اطاعت خدا را داشته باشیم و در مسیر ولی حق و امام حق امت، در زمان غیبت از جانشین امام معصوم اطاعت کنیم،نادیده گرفتن قدرت استکبار شرط پیروزی ماست.

وی، ادامه داد: نادیده گرفتن قدرت استکبار به این معنا نیست که رصد از دشمن نداشته باشیم، بلکه بدین معناست که مرعوب دشمن نشویم و در منظر ما زیاد جلوه نکنند.

این مقام مسئول، اظهار کرد: جلوه کردن قدرت استکبار در نظر برخی گروه ها و احزاب را از مشکلات امروز دانست و تأکید کرد: اگر می خواهیم آقایی کنیم و بر سکوی افتخار بنشینیم باید اطاعت از ولی خدا به صورت محض داشته باشیم و در مقام استکبار ستیزی از معظم له تبعیت کنیم.

حجت الاسلام سرافراز، به رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و به نقل از شهید مطهری درباره ایشان، ادامه داد:‌شهید مطهری فرموده اند، من چهار آمنه در حضرت امام(ره) دیدم که ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به ملت و ایمان به راهی که قدم در آن گذاشته بودند، از جمله این چهار آمنه می باشد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اسلام هراسی در دنیای غرب و ماجرای نشریه شارلی ابدو و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره کرد و گفت: اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، اهانت به همه انبیاء الهی است و هیچ گونه توهینی به مقدسات دینی را جایز نمی دانیم.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: دقت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی که به جوانان اروپا و آمریکای شمالی دادند، قطعاً یک حرکت ثمربخش است که ذهن جوانان را به سمت حقایق دینی و اسلامی جلب می کند.

وی، در پایان از وحدت به عنوان اصلی ترین نیاز جامعه اسلامی نام برد و افزود: وحدت بین امت اسلامی از نیازهایی اصلی در این برهه حساس زمانی است تا بتوانیم بر توطئه های دشمنان اسلام فایق آییم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۱:۱۳

27 Dec 2019