۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۲۲۶۰۴
فرمانده سپاه استان در گفت و گوی اختصاصی با جهانبین:

آمادگی کامل سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) برای واکنش سریع و قاطعانه در مقابل دشمن

سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) همانطور که به مدت دو سال در جبهه های شمال غرب از مرزهای ایران اسلامی با بهترین کمیت و کیفیت حفاظت کردند؛ آمادگی کامل دارد تا اگر کوچکترین حرکنی صورت گرفت با واکنش سریع وقاطعانه خود، باز هم افتخار دیگری را در تاریخ ثبت این مرز و بوم ثبت کنند.
آمادگی کامل سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) برای واکنش سریع و قاطعانه در مقابل دشمن
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در سالروز آزادی خرمشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص تحرکات نظامی دشمن برای نزدیکی به مرزهای ایران گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری یک پیش بینی بود و نشان می دهد که ما حتی بر مخیله دشمنانمان هم مشرف هستیم و همه این موارد را رصد می کنیم و همه نیروهای مسلح ما اعم از ارتش، سپاه و بسیج آمادگی کامل برای هرگونه واکنش را دارند و همچنین با توجه به توان بالقوه ای که در همه ملت وجود دارد میتوان گفت سراسر ایران یکپارچه و متحد برای برخورد سخت با هر تحرکی است.

سرتیپ دوم پاسدار سلیمانی با اشاره به توان فراوان موشکی و تسلیحاتی سپاه گفت: البته قدرت سپاه پاسداران در تعداد تانک ها و موشک ها و سایر تسلیحات نیست؛ قدرت اصلی ما قدرتی است که با اتصال به حق پیدا کرده ایم که این امر در پاسداران ما گنجانده شده و همانگونه که درعملیات بیت المقدس با اینکه از نظر نظامی امکانات ما در مقابل دشمن بسیار ناچیز بود ولی ما آنجا عملا تفسیر آیه شریفه «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله» را دیدیم و این به خاطر اتصال رزمندگان اسلام با حضرت حق بود که امام هم آن تعبیر ماندگار را داشتند.

وی با بیان اینکه مرزهای ما امروز آرامش بسیار خوب و کاملی دارند افزود: وقتی اشراف اطلاعاتی کامل وجود داشته باشد امکانی برای تحرک دشمن نیست.

سردار سلیمانی یکی از لوازم کار نظامی را اشرافیت اطلاعاتی وسیع دانست و گفت: ما بحمد الله در همه مسائل وحتی در کورترین نقاط کشور هم اشرافیت اطلاعاتی کامل داریم و به طور وسیع این مهم وجود دارد و هرگونه تحرکی رخ دهد با توجه به این اشرافیت کامل می توانیم به سرعت واکنش مناسب نشان دهیم.

وی تاکید کرد: البته نباید هم غفلت کنیم. نیروهای دشمن در همسایگان ما مانند افغانستان و عراق حضور دارند و امکان دارد تحرکی صورت دهند و ما باید برای این موضوع هم اشراف داشته باشیم، هم حضور به موقع و هم عکس العمل سریع است که به لطف خدا همه نیروهای نظامی ما در این زمینه آمادگی کامل دارند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) در خصوص میزان آمادگی این سپاه برای برخورد با تحرکات احتمالی دشمن گفت: سپاه قمر بنی هاشم همانطور که به مدت دو سال در جبهه های شمال غرب از مرزهای ایران اسلامی با بهترین کمیت و کیفیت حفاظت کردند؛ هم از نظر کمی، هم کیفی و هم تسلیحاتی آمادگی کامل دارد تا اگر کوچکترین حرکنی صورت گرفت با واکنش سریع وقاطعانه خود، باز هم افتخار دیگری را در تاریخ ثبت این مرز و بوم ثبت کنند.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به فرارسیدن هفته پاسدار و برنامه های سپاه استان به این مناسبت بیان داشت: اصل و مبنای کار ما در هفته پاسدار این است که چگونه از پاسداری، پاسداری کنیم. معنویت ستون اصلی کار ما و حرکت بنیادی ما در این زمینه است.

سپاه قمر بنی هاشم آمادگی کامل دارد تا اگردشمن کوچکترین حرکتی صورت داد با واکنش سریع وقاطعانه خود، باز هم افتخار دیگری را در تاریخ ثبت این مرز و بوم ثبت کنند.



انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۵۵

1 Feb 2020