۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۷۶۵۴
مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری:

هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید به خلق آثار فاخر از مدافعان حرم مبادرت کنند

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید هر گروه هنری یک اثر فاخر در مورد مدافعان حرم به جامعه عرضه کند تا به این ترتیب این بزرگواران شناخته شوند.
هنرمندان چهارمحال و بختیاری باید به خلق آثار فاخر از مدافعان حرم مبادرت کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبی بیگی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره استانی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج اظهار کرد: از همه هنرمندانی که آثار خود را برای این جشنواره ارسال کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مجموع آثار ارسال شده به این جشنواره  ۵۴ اثر هنری است ادامه داد: این آثار در بخش‌های تک‌نوازی، گروه‌نوازی و سرود به این جشنواره ارسال شده است.

بیگی تعداد آثار برگزیده در جشنواره را پنج اثر معرفی کرد و ادامه داد: از آثار برگزیده در جشنواره تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدافعان حرم هم خانواده‌ها و دلبستگی‌هایی دارند که برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد ولی با این وجود از همه دلبستگی‌های خود گذشته و جان خود را فدای دفاع از حرم می‌کنند.

وی به اهمیت ارائه آثار فاخر با موضوع مدافعان حرم اشاره و اضافه کرد: ما آرامش و آسایش‌مان را مدیون مدافعان حرم هستیم از همین‌رو لازم و ضروری است که آثار مطلوب هنری خود را به این شهدا و خانواده‌های آن‌ها اهدا کنیم.

بیگی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم انسان‌های بزرگ و والامقامی هستند که هم دین خود را نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادا کردند و هم نسبت به حریم انسانیت.

وی با اشاره به اینکه داعش تنها در ظاهر انسان است افزود: این افراد بویی از انسانیت نبرده‌اند، و به پشتوانه آمریکا جنایات زیادی را مرتکب می‌شوند و گرچه تلاش می‌کنند چهره آمریکا را پنهان کنند اما همه می‌دانند آمریکا پشت همه این اقدامات غیرانسانی است.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آثار هنری مانند هنر موسیقی باید به گونه‌ای باشد که نشان از ادامه راه و سیره شهدای مدافع حرم داشته باشد.

بیگی از هنرمندان استان خواست هر گروه هنری یک اثر فاخر در مورد مدافعان حرم به جامعه عرضه کند و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در برگزاری جشنواره استانی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج آشنایی نسل جوان با آثار فاخر موسیقی است و این جشنواره برای ترغیب جوانان و نوجوانان برای تولید آثار در حوزه مدافعان حرم است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۱۷

27 Dec 2019