۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۲۶۹۴
مادران قصه گو مروجان ادبيات شفاهي؛

مادران اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان همگام با کودکانشان قصه مي گويند

قصه گوي برگزيده نوزدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي براي مادران شهرستان سامان در چهار محال و بختياري نقالي کرد.
مادران اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان همگام با کودکانشان قصه مي گويند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ دومين کارگاه آموزشي مادران قصه گو با حضور ژيلا مهندس قصه گوي برگزيده نوزدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي و بيش از ۴۰ نفر از مادران علاقه مند به قصه و قصه گويي در مرکز فرهنگي هنري سامان برگزار شد.

بر اساس اين خبر: انتخاب قصه ي مناسب براي گروههاي سني مختلف، انتخاب منابع غني مطالعاتي، اجراي قصه در خانه و ... از جمله سر فصل هاي آموزشي اين کارگاه محسوب مي شد که توسط فاطمه محمودي مربي فرهنگي مرکز سامان ارائه و تدريس شد.

در اين کارگاه که با هدف آموزش مهارتهاي قصه گويي برگزار شد: ژيلا مهندس قصه گوي برگزيده نوزدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي به نقالي قصه ي دخت ايران زمين پرداخت و مخاطبين خود را با نحوه ي نقالي آشنا کرد.

در ادامه مادران با نحوه ي استفاده از منابع کتابخانه هاي عمومي شهر آشنا شدند و قرار شد هر ماه تازه هاي کتاب هاي قصه توسط حاضرين در اين کارگاه خريداري شده و به عنوان منابع مطالعاتي در اختيار عموم علاقه مندان قرار گيرد.

گفتني است اين جلسات قرار است هر ماه در مرکز فرهنگي هنري سامان برگزار شود و مادران قصه گو در اين نشست ها به اجراي قصه بپردازند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۱۸

12 Jan 2020