۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۳۷۹۴

اولین دوره مسابقات رباتیک در شهرستان فارسان برگزار شد

مسئول برگزاری مسابقات رباتیک شهرستان فارسان از برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.
اولین دوره مسابقات رباتیک در شهرستان فارسان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، اسماعیل نیکبخت افزود: در این دوره ۳۱ دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی با هم به رقابت پرداختند که این نخستین دوره مسابقات رباتیک جنگجو دانش‌آموزی آزاد در مدرسه ۲۲ بهمن شهر چلیچه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات ۳۱ دانش‌آموز پسر از مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان فارسان برای کسب قهرمانی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات ۳ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه رباتیک شهرستان فارسان از فروردین‌ ماه سال جاری به صورت آزاد، آغاز به فعالیت کرده است، افزود: این آموزشگاه با هدف ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و زیر نظر صنایع رباتیک آزاد تاسیس شده که تاکنون با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو بوده است و تاکنون حدود ۱۰۰ دانش‌آموزدر دوره‌های آموزشی این آموزشگاه شرکت کرده‌اند.

مسئول آموزشگاه آزاد رباتیک آزاد شهرستان فارسان در ارتباط با عناوین آموزشی ارائه شده گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره‌های آموزشی با ساخت ربات‌های جنگی، فوتبالیست، تشخیص مانع، مسیر یاب، نور یاب و روبات هوشمند آشنا می‌شوند.

نیکبخت اضافه کرد: دوره‌های آموزشی این آموزشگاه در ایام تحصیل دانش‌آموزان به صورت دو ماهه و در تابستان به صورت یک ماهه برنامه‌ریزی شده و تاکنون دو دوره برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه هدف آموزشگاه آزاد رباتیک شهرستان فارسان را دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی تشکیل می‌دهند و در صورتی که از سوی دستگاه‌های اداری حمایت شویم، می‌توانیم دوره‌های آموزشی را در سطح دانشگاهی برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۶:۰۹

16 Jan 2020